fbpx
.
Vyberte stránku

Můj blog

O podnikání a strachu

Kdy jste se naposledy bály? A čeho? Tmy? Cizího člověka v setmělé ulici? Výsledku testů u doktora?   Strach je běžnou součástí podnikání   Když jsem začala s konzultacemi, měla jsem představu, že se budeme hodně pohybovat v číslech - plánování nákladů,...

Byznys je jako miminko

Co dneska napíšu vypadá jako naprosto triviálnost. Něco, co je přece tááááák jasné. Že to přeci nemůže nikoho překvapit. Ale v praxi - jsou všichni v šoku.   Byznys je jako miminko   Představte si právě narozené děťátko, Takový ten malý schoulený...

WordPress – jak přidat příspěvek do blogu

Administrace / Příspěvky / Vytvořit příspěvek napíšete Název a Text příspěvku na pravé straně Publikovat / Publikovat okamžitě / upravit - můžete vybrat budoucí datum, kdy se příspěvek zobrazí na webu Štítky - vyberete skupinu, do které typ příspěvku zapadá Hlavní...

Naučte se v byznysu nastavovat a milovat své hranice

A nemyslím hranice ve smyslu limitů (ty samozřejmě stále posunujeme), ale hranice jako vymezení se vůči ostatním. Pokud podnikáte, je to pro vás TA dovednost, která může rozhodovat, zda budete svůj byznys milovat nebo nenávidět (a je úplně jedno, co je podstatou...

Jak zvýšit cenu a nepřipravit se o klienty

Valná část žen v mém okolí již pochopila, že má problém s nastavením výše ceny. Přiznaly si, co že vlastně všechno coby podnikatelky do své hodinovky musí počítat (třeba rezervu na nemoc nebo důchod) a opravdu s tím chtějí něco udělat. A teď je čeká ten hrůzostrašný...

Marketing – ideální reference

Dlouhá asi 2 řádky Podepsaná celým jménem + např. zaměstnání nebo místo bydliště Ideálně s fotkou referujícího Na stránky je dobré umístit asi 5 referencí, které ale budou zastupovat co nejširší profil klientů (např. sportovec, důchodkyně po operaci kloubu, servaná...

Jak vnést do podnikání více energie

V minulém článku Ženy, podnikání, čas jsem psala, že chcete-li zdvojnásobit své příjmy, musíte do byznysu nalít více energie. Přišlo mi hned několik mailů, kde že ji máte jako sebrat. Takže... 🙂   Pryč s negativitou   Zbavte se všeho negativního, co z vás vaši...

Ženy, podnikání a čas

Před rokem jsem byla na přednášce o time managementu. Přednášející pán měl téma zmáknuté, nabízel přehršel technik, online i offline nástrojů, srovnával jejich výhody... Jsem si jistá, že by to skvěle fungovalo. Kdybych byla muž. Jenomže já jsem matka 4 dětí, takže...

WordPress – rozpracované stránky

Máte-li rozpracované stránky, můžete jejich obsah jednoduše znepřístupnit veřejnosti. https://wordpress.org/plugins/maintenance/ / Download Pluginy / Instalace Pluginů Nahrát Plugin / Vybrat soubor / Instalovat v menu se objevila nová položka Maintenance / rozkliknete...

WordPress – jak upravit menu

Administrace / Stránky / Přehled Stránek najedete na řádek konkrétní Stránky / Upravit / upravíte text / Aktualizovat (někdy je Publikovat) nebo Vytvořit novou stránku / Aktualizovat (někdy je Publikovat) - modré tlačítko vpravo Vzhled / Menu / v části Stránky...

WooCommerce – jak měnit pořadí produktů v kategorii

Administrace / Produkty / Kategorie u Kategorie, kde chcete měnit pořadí Produktů kliknete na číslo (počet Produktů) úplně vpravo Seřadit produkty (vpravo nahoře) řádek s Produktem. který chcete přesunout, chytnete myší a přetáhnete na požadované místo necháte uložit...

Jak rozpoznat a odstranit mentální bloky

V minulém článku jsem psala o projevech nízké sebehodnoty na výši příjmu. Dnes se podíváme na to, jak identifikovat své vlastní největší bloky a jak s nimi pracovat.   Úspěšná maminkatelka   Delší dobu sleduji práci Dominiky Špačkové, která se zabývá podporou...

WooCommerce – jak přidat nový produkt

Pokud již pro vás někdo vzorový produkt nastavil (což já pro své klienty dělám), postupujte takto Administrace / Produkty / vyberete produkt, který chcete rozkopírovat (pánská košile Chris) pod názvem produktu vyberete Duplikát změníte název na Pánská košile Oliver...

WordPress – jak přidat e-shop

Nejrozšířenějším pluginem pro tvorbu e-shopů je WooCommerce. Osobně používám taktéž. administrativa / Pluginy / Instalace Pluginů do okénka vpravo nahoře klíčové slovo WooCommerce jako první uvidíte okénko s WooCommerce / Instalovat / Aktivovat v hlavním menu v...

WooCommerce – slevové kupony

WooCommerce / Nastavení / Pokladna / Slevové kupony - povolit použití slevových kuponů Uložit změny v levém menu se pod WooCommerce objeví nová položka Kupony Přidat nový kupon - vepíšete si libovolný kód kuponu Typ slevy - vyberete % nebo koruny Hodnota kuponu -...

WordPress – jak – jednoduše instalovat

Registrace do Wedosu (poskytovatel hostingu a registrátor domén)   https://hosting.wedos.com Registrace (nahoře uprostřed) Nový uživatel (musíte souhlasit s podmínkami) do mailu vám přijde heslo   Koupení domény (jména webu)   na Wedosu se přihlásíte do svého účtu...

Cena a brand

Cena. V podnikání asi největší téma. Troufám si tvrdit, že nastavit správně cenu své práce umí v Čechách jen pár vyvolených. A i z těch vyvolených bude jen pár procent žen. Rozhodně nechci tvrdit, že zrovna já mám tento problém zvládnutý. Ale poslední dobou se...

Jak vytvořit autentický brand

Značka, brand, branding. Pokud podnikáte, určitě jste již něco podobného řešili. Ale jak na to? Jak vytvořit brand, který bude fungovat právě vám a přinese vám ty správné zákazníky? Tento článek je pro malé firmy, kde byznys stojí na jednom člověku. U větších firem se...

Online marketing – levně a prakticky

V minulém článku Mé marketingové prozření jsem popsala postupy, které pro propagaci malých firem nefungují. Co tedy dělat, když jste začínající podnikatel, rozpočet máte menší (nebo nulový) a opravdu chcete propagovat svou práci?   Udělejte si plán   Ano, zní to jako...

Mé marketingové prozření

Jsem vášnivý čtenář. Taky mě opravdu hodně baví moje práce. Zároveň jsem zvyklá dost přemýšlet (tedy hlavně ve smyslu: "má tato práce smysl? Opravdu je efektivní to dělat? Nedá se to zjednodušit?"). A proč vám to píšu? Kombinace výše uvedeného mne dovedla k několika...

Co testují testeři?

Testování webů je činnost, která je nesmírně užitečná, přínosná a neskutečně zvyšuje kvalitu webu nebo e-shopu. Obvykle se u malých projektů nedělá. Cože? Proč? Inu, protože to stojí peníze a klienti se většinou snaží platit jen za to nezbytné. Děláme-li webík za 4...

Věříte v zázraky?

Já 100% ano. Vždycky jsem milovala pohádky, fantazy, kouzelníky a čarodějnice. Draky. Dark side. For sure. Určitě žádné víly a princezny. Chybí vám kouzla v tomto světě? Já je vidím všude. V lese. V mracích. V penězích. Vidím proudící energii všude kolem. Chcete ji ovládnout? Nepotřebujete kouzelnou hůlku.

Dnešní kouzelníci používají internet. Mudlové samozřejmě taky. Tak kde je rozdíl? Kouzelníkům internet vydělává.