.
Vyberte stránku

Můj blog

Jak vnést do podnikání více energie

V minulém článku Ženy, podnikání, čas jsem psala, že chcete-li zdvojnásobit své příjmy, musíte do byznysu nalít více energie. Přišlo mi hned několik mailů, kde že ji máte jako sebrat. Takže... 🙂   Pryč s negativitou   Zbavte se všeho negativního, co z vás vaši...

Ženy, podnikání a čas

Před rokem jsem byla na přednášce o time managementu. Přednášející pán měl téma zmáknuté, nabízel přehršel technik, online i offline nástrojů, srovnával jejich výhody... Jsem si jistá, že by to skvěle fungovalo. Kdybych byla muž. Jenomže já jsem matka 4 dětí, takže...

WordPress – rozpracované stránky

Máte-li rozpracované stránky, můžete jejich obsah jednoduše znepřístupnit veřejnosti. https://wordpress.org/plugins/maintenance/ / Download Pluginy / Instalace Pluginů Nahrát Plugin / Vybrat soubor / Instalovat v menu se objevila nová položka Maintenance / rozkliknete...

WordPress – jak upravit menu

Administrace / Stránky / Přehled Stránek najedete na řádek konkrétní Stránky / Upravit / upravíte text / Aktualizovat (někdy je Publikovat) nebo Vytvořit novou stránku / Aktualizovat (někdy je Publikovat) - modré tlačítko vpravo Vzhled / Menu / v části Stránky...

WooCommerce – jak měnit pořadí produktů v kategorii

Administrace / Produkty / Kategorie u Kategorie, kde chcete měnit pořadí Produktů kliknete na číslo (počet Produktů) úplně vpravo Seřadit produkty (vpravo nahoře) řádek s Produktem. který chcete přesunout, chytnete myší a přetáhnete na požadované místo necháte uložit...

Jak rozpoznat a odstranit mentální bloky

V minulém článku jsem psala o projevech nízké sebehodnoty na výši příjmu. Dnes se podíváme na to, jak identifikovat své vlastní největší bloky a jak s nimi pracovat.   Úspěšná maminkatelka   Delší dobu sleduji práci Dominiky Špačkové, která se zabývá podporou...

WooCommerce – jak přidat nový produkt

Pokud již pro vás někdo vzorový produkt nastavil (což já pro své klienty dělám), postupujte takto Administrace / Produkty / vyberete produkt, který chcete rozkopírovat (pánská košile Chris) pod názvem produktu vyberete Duplikát změníte název na Pánská košile Oliver...

WordPress – jak přidat e-shop

Nejrozšířenějším pluginem pro tvorbu e-shopů je WooCommerce. Osobně používám taktéž. administrativa / Pluginy / Instalace Pluginů do okénka vpravo nahoře klíčové slovo WooCommerce jako první uvidíte okénko s WooCommerce / Instalovat / Aktivovat v hlavním menu v...

WooCommerce – slevové kupony

WooCommerce / Nastavení / Pokladna / Slevové kupony - povolit použití slevových kuponů Uložit změny v levém menu se pod WooCommerce objeví nová položka Kupony Přidat nový kupon - vepíšete si libovolný kód kuponu Typ slevy - vyberete % nebo koruny Hodnota kuponu -...

WordPress – jak – jednoduše instalovat

Registrace do Wedosu (poskytovatel hostingu a registrátor domén)   https://hosting.wedos.com Registrace (nahoře uprostřed) Nový uživatel (musíte souhlasit s podmínkami) do mailu vám přijde heslo   Koupení domény (jména webu)   na Wedosu se přihlásíte do svého účtu...

Cena a brand

Cena. V podnikání asi největší téma. Troufám si tvrdit, že nastavit správně cenu své práce umí v Čechách jen pár vyvolených. A i z těch vyvolených bude jen pár procent žen. Rozhodně nechci tvrdit, že zrovna já mám tento problém zvládnutý. Ale poslední dobou se...

Jak vytvořit autentický brand

Značka, brand, branding. Pokud podnikáte, určitě jste již něco podobného řešili. Ale jak na to? Jak vytvořit brand, který bude fungovat právě vám a přinese vám ty správné zákazníky? Tento článek je pro malé firmy, kde byznys stojí na jednom člověku. U větších firem se...

Online marketing – levně a prakticky

V minulém článku Mé marketingové prozření jsem popsala postupy, které pro propagaci malých firem nefungují. Co tedy dělat, když jste začínající podnikatel, rozpočet máte menší (nebo nulový) a opravdu chcete propagovat svou práci?   Udělejte si plán   Ano, zní to jako...

Mé marketingové prozření

Jsem vášnivý čtenář. Taky mě opravdu hodně baví moje práce. Zároveň jsem zvyklá dost přemýšlet (tedy hlavně ve smyslu: "má tato práce smysl? Opravdu je efektivní to dělat? Nedá se to zjednodušit?"). A proč vám to píšu? Kombinace výše uvedeného mne dovedla k několika...

Co testují testeři?

Testování webů je činnost, která je nesmírně užitečná, přínosná a neskutečně zvyšuje kvalitu webu nebo e-shopu. Obvykle se u malých projektů nedělá. Cože? Proč? Inu, protože to stojí peníze a klienti se většinou snaží platit jen za to nezbytné. Děláme-li webík za 4...

Jak udělat e-shop

Vlastní e-shop může být perfektním zdrojem příjmů - zvláště dobré řešení pro ty, co bydlí na venkově nebo kombinují práci s péčí o dětí či hospodářství.            1.Vyberte vhodné technické řešení   a) Pronajměte si hotový e-shop - toto řešení nabízí např....

Barvy na webu

Barvy hrají zásadní roli v tom, jak bude váš web působit. Myslím tím na úrovni Líbí / Nelíbí nikoli Koupím / Nekoupím (o tom rozhoduje obsah). Většina mých klientů výběrem barev začíná a výběr barev nejvíce řeší (trochu nelogicky i u webů, kde jde o programování...

Archetypy v životě a marketingu

Opět odkazuji na knihu – prostě knížky mám opravdu ráda a občas se neudržím. „Hrdina nebo psanec“ – jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů. Mám ráda hluboké příběhy i jejich pozadí – proč právě tento příběh v této době oslovil celý svět a jiný velmi...

Nevyžádané marketingové poradenství

Zásadně nedávám nevyžádané rady. Zvlášť od té doby, co si za rozdávání rad nechávám platit. Dnes jsem udělala výjimku. Začátkem léta jsem poslala menší příspěvek na chod útulku pro kočky. Od té doby mi vcelku pravidelně chodí jejich hodně neobratně napsané žádosti o...

Tvorba webu – základní názvosloví

Pro své klienty jsem sepsala takový malý slovníček pojmů z webdesignu. Vysvětlení sice není nijak sofistikované a hyper profíkům by se z toho mohlo udělat mdlo, ale mou komunikaci s klienty to posunulo z: "Já tomu vůbec nerozumím" na "Aha, takže ...". Když jsou při...

Potkala jsem šmejda

Pro své klienty dělám registrace do firemních katalogů. Tyto katalogy jsou různě kvalitní od těch skutečně dobrých (Firmy.cz, Google nebo Najisto.cz) až po naprosto bezvýznamné. Od registrace v těch dobrých můžete očekávat nové zákazníky, středně kvalitní jsou...

Věříte v zázraky?

Já 100% ano. Vždycky jsem milovala pohádky, fantazy, kouzelníky a čarodějnice. Draky. Dark side. For sure. Určitě žádné víly a princezny. Chybí vám kouzla v tomto světě? Já je vidím všude. V lese. V mracích. V penězích. Vidím proudící energii všude kolem. Chcete ji ovládnout? Nepotřebujete kouzelnou hůlku.

Dnešní kouzelníci používají internet. Mudlové samozřejmě taky. Tak kde je rozdíl? Kouzelníkům internet vydělává.