Katalogy firem jsou další z možností, jak propagovat svoji firmu. Zápis je většinou zdarma, zvládne jej i naprostý laik, na lepších platformách se můžete obrátit na ochotnou zákaznickou podporu.

Seznam kvalitních katalogů naleznete na stránce Jiřího Kroužka.

A kdy se do katalogu zapsat?

Vždycky. Např. zapsání do Firmy.cz (projekt Seznamu) je zdarma, zabere pár minut, o zápis se nemusíte dále starat a získali jste místo na internetu, ze kterého může přijít váš zákazník. Při zápisu zadáváte klíčová slova, podle kterých vaši firmu zařadí do kategorie. Pokud tam vhodná klíčová slova nenajdete, stačí se ozvat administrátorovi stránek (na můj požadavek přiřadil „tvorba eshopu, zřízení eshopu, eshop, e-shop, e shop“ – v praxi se používají různé tvary).

Má smysl platit za topovanou pozici?

Jako uvítací dárek dostanete 300 Kč, za které si můžete vyzkoušet topování pozice. Tedy vaši firmu v dané kategorii posunete na vyšší pozici. Dle mých zkušeností má tato služba smysl v případě, že jste v dané lokalitě jedna z několika podobných firem (např. kadeřnictví) a zákazník si tedy může vybrat, do které zajde. Pokud je náplní vaší činnosti něco specifického, co prodáváte výhradně po internetu, tato služba nemá smysl a bezplatný zápis do katalogu naprosto postačí.

Nejste-li si si jistí, nedělejte si starosti, pár dní po zaregistrování do katalogu vám zavolá velmi ochotná obchodnice, která s vámi možný přínos placeného topování probere. Má-li to alespoň trošičku smysl, ona to bude vědět J

Věříte, že podnikání žen může zlepšit svět?

Já ano. Průběžně zaznamenávám svou cestu a zkušenosti z podnikání, marketingu a webdesignu. Žádná plytká teorie, testováno vlastním životem.

Děkuji za přihlášení