Minule jsem zmínila Webnode jako dobré řešení pro jednodušší prezentace. V poslední době jsem předělávala stránky svých 2 klientů, kteří dříve staré šablony užívali. Původně jsem je chtěla převést na WordPress, ale po zkušenostech s Webnode jsem se rozhodla užít nové šablony a samozřejmě radikálně upravit obsah. Jelikož je Webnode vcelku skoupá na poskytnutí informací, shrnu zde své poznatky.

 

Kdy je Webnode skvělé řešení

  • chcete jednoduchou moderní prezentaci
  • máte málo času
  • váš web pro vás není priorita – prostě chcete rychle udělat stránky a pak je nechat být
  • jste ochotni se přizpůsobit (je to jako stěhování do paneláku, něco změnit můžete, ale máte naprosto jasně dané hranice, za které se nedostanete)

 

Kdy se Webnode nehodí

  • chcete na stránkách publikovat větší množství obsahu (např. blog)
  • chcete si na stránky napojit různé funkce (sběrnu kontaktů, aktivní mapy…)
  • máte jasnou představu o grafice (např. výběr odstínů, práce s fotkami, různé typy písma…)
  • chcete e-shop
  • chcete vícejazyčné stránky (to jde až u vyšších verzí)
  • teď sice uděláte jednoduché stránky, ale do budoucna se jim chcete více věnovat a rozšiřovat je
  • chcete napojit na sociální sítě

 

Já jsem byla příjemně překvapena, s vyvinutím velmi malého úsilí vznikly pěkné a moderní stránky. Samozřejmě v mnoha případech jsem se musela já přizpůsobit šabloně, případně nějak obejít přednastavené možnosti. Ale – nevadilo to. Ovládání je intuitivní, dokonce si můžete i vybrat z přednastavených fotek a videí do banerů – není jich moc, takže zřejmě brzy uvidíme podobné weby všude kolem.

 

Jak přejít ze staré šablony Webnode na novou?

  • Pod stejným profilem si otevřete nový projekt s provizorním názvem.
  • Vyberete si novou šablonu. Pokud se vám během tvorby stránek znelíbí, nemůžete ji vyměnit. Musíte si otevřít další provizorní projekt.
  • Uděláte nové stránky, na které si překopírujete původní obsah.
  • Požádáte technickou podporu o převedení vaší domény a prémiového balíčku.
  • Stránky budou asi 24 hodin nedostupné.

 

 

Věříte, že podnikání žen může zlepšit svět?

Já ano. Průběžně zaznamenávám svou cestu a zkušenosti z podnikání, marketingu a webdesignu. Žádná plytká teorie, testováno vlastním životem.

Děkuji za přihlášení