Psaní blogu patří k jednomu ze způsobů, jak přilákat (ideálně opakovaně) návštěvníky na své stránky. To je pěkná myšlenka, která se hodně opakuje, cituje, moji klienti, kteří už se trošku o marketing zajímají, se mne ptají, jestli MUSÍ blog psát. Nu – nemusí 🙂

A kdy to má smysl? Tedy kdy blog přivede nové klienty, navýší prodej, posílí značku nebo rozšíří naši myšlenku?

  • Píšete-li profesně zaměřený blog, ze kterého se čtenáři mohou dozvědět něco užitečného (o to se tady snažím já).
  • Píšete osobní blog. Ale v tom případě musíte splnit několik podmínek – psát čtivě, pravidelně, pustit si lidi do soukromí. Jalové nic neříkající posty nikoho zajímat nebudou. Takže pokud vás psaní trápí, jste introverti nebo vám bude vadit, že je řidič autobusu podrobně informován o detailech z vašeho partnerského života, nedělejte se.

Já osobně blog píšu. Je to mé marketingové rozhodnutí pro rok 2016. Vždycky jsem ráda psala. Stále se učím nové věci z oblasti marketingu, takto si ideálně zpracuji myšlenky. Setkávám se s novými klienty, novými požadavky – díky! Skvělý zdroj inspirace. Na druhou stranu jsem si právě musela přiznat, že psát každý týden je pro mne nereálné a upravila to na 2* měsíčně.

Jestli psát chcete, ale máte strach cokoli publikovat, nebojte se! Vždycky je dobré začít, sepsat pár příspěvků a zlepšovat se za pochodu, než čekat se stane zázrak a z čista jasna z vás bude skvělá blogerka.

A musím se pochlubit – mým novým klientem je překladatelská agentura! Zatím to vypadá na oboustranně přínosnou spolupráci, potřebujete-li kvalitní překlad, pište si o kontakt! Výsledek mé práce předvedu tak za 2 týdny.

 

 

Věříte, že podnikání žen může zlepšit svět?

Já ano. Průběžně zaznamenávám svou cestu a zkušenosti z podnikání, marketingu a webdesignu. Žádná plytká teorie, testováno vlastním životem.

Děkuji za přihlášení