Zásadně nedávám nevyžádané rady. Zvlášť od té doby, co si za rozdávání rad nechávám platit. Dnes jsem udělala výjimku.

Začátkem léta jsem poslala menší příspěvek na chod útulku pro kočky. Od té doby mi vcelku pravidelně chodí jejich hodně neobratně napsané žádosti o peníze další. Nějaké jsem smazala, třeba dnes příspěvek poslala.

A jelikož považuji jejich činnost za chvályhodnou, rozhodla jsem se jim i trochu pomoct radou. Tak teď jsem zvědavá, jestli se urazí a napíšou, že na takový blbosti nemají čas, nebo poděkují a rady využijí ku svému prospěchu.

A jelikož mi e-mail pro útulek zabral nějaký čas, obsah dávám i sem, třeba bude k užitku i někomu jinému.

Dobrý den,

fandím Vaší činností, dovolím si Vám napsat pár rad pro zvýšení efektivity Vašich e-mailů (následně samozřejmě i podpory Vaší činnosti).

1) e-mail zkraťte

2) text čleňte do přehledných odstavců

3) čísla účtu ve formátu xxxxxxxxxx / xxxx (lépe se kopíruje)

4) odkaz na webovky a na Facebook udělejte aktivní, ať se dá lehce prokliknout

5) do podpisu místo e-mailu dejte Vaše www, ať si čtenáři můžou ověřit Vaši důvěryhodnost

6) pokud posíláte nevyžádané e-maily bez možnosti odhlásit se z jejich odběru (toto neplatí jen pro obchodní sdělení, ale i pro dobrovolnické organizace), jedná se o SPAM a můžete být pokutováni. Pokud nepoužíváte nějaký systém pro hromadnou rozesílku e-mailů (kde by tato funkce byla součástí), je slušné minimálně na konec e-mailu napsat „pokud si nepřejete tyto informace dostávat, napište nám, neprodleně Vás se seznamu příjemců vyřadíme“

7) ubraná slova můžete nahradit fotografií (tím si zajistíte větší pozornost čtenářů)

8) odstraňte překlepy (schválně zkuste užít funkci „kontrola pravopisu“)

Věříte, že podnikání žen může zlepšit svět?

Já ano. Průběžně zaznamenávám svou cestu a zkušenosti z podnikání, marketingu a webdesignu. Žádná plytká teorie, testováno vlastním životem.

Děkuji za přihlášení