Ve článcích o psaní na web najdete pokyny týkající se správného užití klíčových slov. Která to jsou a jak je užívat?

Klíčová slova píší vaši zákazníci do vyhledávače. Vašim cílem je vybrání takových klíčových slov, která na stránky přivedou relevantní návštěvnost. Tedy takovou, na kterou stránky cílí a která provede konverzi (návštěvník stránek udělá to, co od něj chceme – nakoupí, přihlásí se do kurzu, hlasuje v anketě…).

Správné zvolení klíčových slov je opravdu důležité – správná slova vám přivedou klienty. Špatná slova jednak klienty nepřivedou, ale chcete-li užít další marketingový kanál PPC (vysvětlím příště), budou vás stát opravdu hodně peněz.

Máte-li nízký rozpočet na tvorbu stránek, tak vhodné zvolení klíčových slov je přesně ta oblast, na kterou byste měli povolat profesionála. Graficky vymazlené originální stránky utopené v hlubinách internetu nebudou vůbec k ničemu (to si můžete zrovna tak namalovat obrázek a strčit ho do šuplíku).

A jelikož se při své práci snažím hledat nejefektivnější kanály, místo psaní krkolomného textu jsem pro vás našla krátké vysvětlující video.

 

Věříte, že podnikání žen může zlepšit svět?

Já ano. Průběžně zaznamenávám svou cestu a zkušenosti z podnikání, marketingu a webdesignu. Žádná plytká teorie, testováno vlastním životem.

Děkuji za přihlášení