.
Vyberte stránku

Koncem léta jsem u jednoho ohně potkala své známé: „Jé, my si nechali udělat kamna, vybírali jsme si podle tebou udělaných webovek a kamnář byl přesně takový, jakého jsme čekali“. JAJ!! Měla jsem takovou radost! Protože přesně o to se při své práci snažím. O autenticitu. Aby byl každý se svým webem propojený a zákazníci si tak mohli najít přesně takového řemeslníka, jakého chtějí. Přeci jenom si jej pouští do svého domu, stráví s ním hodně času a s důvěrou mu vkládají do rukou jejich rodinou pohodu (v tomto případě konkrétně teplo).

 

Jak vznikaly stránky pro kamnáře?

 

Petr měl stránky ve staré šabloně u Webnode a cítil, že by to chtělo změnu. Na jeho původních stránkách jsem postrádala takové základní informace jako kolik třeba taková kamna stojí, jak dlouho se dělají, nebo jaký je rozdíl mezi akumulačními kamny a sporákem (pro podobně neznalé – sporákem se netopí, na sporáku se vaří).

 

Já měla pocit, že stavbu tradičních kamen lidé vnímají hodně osobně a potřebují, aby s řemeslníkem na určité úrovni souzněli. Proto jsme se dohodli, že na web dodáme i osobní informace.

 

Co lidé hledají na stránkách řemeslníků?

 

Přesně to samé, co jinde. Informace. Takže jsme přidali vysvětlení základních pojmů, reference spokojených zákazníků, portfolio s výběrem postavených kamen. A co dál? U hotových kamen cenu, aby měli zákazníci již od prvního kontaktu alespoň orientační představu. A to nejdůležitější? Kontakt přesně tam, kde ho lidé hledají. Tedy vpravo nahoře v menu. Kromě toho Webnode krátce před realizací umožnilo používat moderní responzivní šablony, takže web vypadal velice dobře.

 

A jaké byly komplikace?

 

Nějaké ty zašmodrchance se najdou vždycky – zde nikoli v průběhu tvorby stránek, to šlo lehce, ale s ročním zpozděním. Petr je vcelku konzervativní, chtěl stránky modernizovat, ale nechtěl přecházet z Webnode, na který byl zvyklý. Jenomže – po roce přišla překvapivě vysoká faktura na prémiové služby, zároveň v průběhu roku došlo k přečerpání povolených dat (u tak malého webu s pár obrázky téměř neuvěřitelné). Takže jsme po roce dělali nový podobný web na WordPressu. Teď jsou stránky v pořádku, bez jakýchkoli zásahů normálně fungují, ročně se platí pouze poplatky za doménu a hosting.

 

 

Jako řemeslník potřebuji propagaci a protože se v této věci nevyznám, hledal jsem člověka, který by se toho zodpovědně ujal.
Spolupráce s Janou Svobodovou je velmi příjemná, obzvláště oceňuji její schopnost vysvětlit záležitosti ohledně tvorby webových stránek. Díky tomu šla práce hladce a s výsledkem jsem spokojen. Setkal jsem se s pochopením a trpělivostí od první chvíle až do konce.

Petr Pospíšil - kamnář

webová prezentace

Milujete svůj byznys?

 

Svoboda, seberalizace, možnost ovlivnit svět, zároveň mít dost času na děti?

Nebo spíš chaos, dřina, vyčerpání a nespokojení zákazníci?

 

Děkuji! Vážím si vaší důvěry, budu makat na tom, aby mé kontakty byly fakt přínosné!