#Magickýskok 015 – jak konkrétně vám přinese peníze

#Magickýskok 015 – jak konkrétně vám přinese peníze

Pokud sledujete tvorbu #Magického skoku delší dobu, asi víte, že jsem sama udělala skok do Vyššího patra. V mém případě to přineslo nové auto, lístky na byznys konferenci na Islandu, pravidelnou pomoc uklízečky, hradím rodinný rozpočet. Jste-li alespoň trochu ukotvené...

číst více

#Magickýskok 012

Rebelky, připravuji pro vás online program Magický skok v byznysu. Podstatou je přechod do "vyššího patra" jak v byznysu, tak v osobním životě. Většina z nás to má stejně neoddělitelně provázané. Jedním z hlavních kroků je předefinování výše příjmů, které si ve Vyšším...

číst více
Mrtví brouci nejsou mrtví!

Mrtví brouci nejsou mrtví!

Pokud se byť jen okrajově zajímáte o marketing na Facebooku a fungování algoritmu, zřejmě vás neminulo doporučení, abyste pravidelně z FB skupin mazala "mrtvé brouky". Mrtvým broukem se myslí člověk, který je členem skupiny, ale nijak se aktivně neprojevuje....

číst více
#Magickýskok 008

#Magickýskok 008

Jak jsem avízovala, chystám se spustit FB reklamu. Opět po delší době. Dnes s vámi nebudu sdílet obecná moudra o nastavení FB reklamy, ale mé vlastní zkušenosti.   Proč investovat do FB reklamy   To je prosté, absolutně základní marketingová myšlenka je:...

číst více
Případovka – prodej digitálních produktů

Případovka – prodej digitálních produktů

Většina mých klientek chce příjem z prodeje digitálních produktů. A většina má zcela nereálná očekávání. Takže se na to pojďme trochu podívat.   Jak jsem se dostala k digitálním produktům   Samozřejmě jednoduše. Nadchla mě (stejně jako spoustu jiných)...

číst více
Naučím vás udělat si web

Naučím vás udělat si web

Během posledního roku se mi velmi výrazně změnila klientela. Část té změny proběhla vědomě z mé strany - teď dělám už výhradně jenom na projektech, které mi vnitřně dávají smysl. Část změny proběhla pozvolna, zaregistrovala jsem ji až zpětně. Změnil se totiž přístup...

číst více
Ultimátní návod na zvládnutí rodiny a podnikání

Ultimátní návod na zvládnutí rodiny a podnikání

Po několika letech vlastního podnikání, konzultování podnikatelek ve službách (obvykle souběžně matek malých dětí) a vedení aktivní FB skupiny, kde se podobné téma pravidelně řeší, jsem sepsala několik zásadních bodů. Pokud je všechny splníte, je pravděpodobné, že vám...

číst více
Byznys plány – jak, proč a na jak dlouho dopředu

Byznys plány – jak, proč a na jak dlouho dopředu

Já vím, že klasické byznysové a marketingové poradenství říká - určete si cíl na 10 let, ten rozpracujte na jednotlivé roky a držte se ho. Považuji to za nesmysl.   Mými klientkami jsou podnikatelky ve službách, pokud plánujete stavbu fabriky na motory do letadel...

číst více
Proč každá podnikatelka potřebuje… angličtinu

Proč každá podnikatelka potřebuje… angličtinu

Tak schválně, co myslíte? Já pro to vidím hned několik velmi praktických důvodů   Vzdělávání   Určitě se shodneme, že pokud chceme být opravdu dobré ve své práci (no, troufnu si napsat "stát se špičkou ve svém oboru"), musíme se učit. Pořád. Sledovat vývoj....

číst více
Jak vybudovat skvělou FB skupinu

Jak vybudovat skvělou FB skupinu

Pokud je vaší cílovou skupinou generace středního věku, pravděpodobně se bude pohybovat na FB. Z toho plyne, že FB je ideální sociální sítí, kterou můžete používat pro svůj marketing.   1) FB osobní profil – každý na FB má osobní profil, bez něho nemáte přístup k...

číst více
Kolik stojí web

Kolik stojí web

Toto je velmi frekventovaná otázka, na kterou se složitě odpovídá. Zkuste si představit podobnou situaci z reálného života - "kolik stojí rekonstrukce 3+1?". To přece musíte odhadnout, když víte, že je to 3+1, ne? Ne. Rozdíl může dělat i několik miliónů. Určitě si...

číst více
Postup při realizaci webu

Postup při realizaci webu

Dnes jsem odpovídala na poptávku na web, zabralo mi to nějaký ten čas, tak rovnou uplatním i tady + pošlu jako NS A jaký je obvyklý postup (samozřejmě se upravuje podle možností klientek) 1) Vstupní telefonát, kde si ujasníme vše potřebné - rozsah stránek, cílového...

číst více
Jak si vybrat šablonu pro WordPress

Jak si vybrat šablonu pro WordPress

Dnes se pro změnu odkloníme od marketingu, i když zase ne až tak moc. Web by měl být základním kamenem vašeho online marketingu. Víme, že dobrý web dokáže generovat skvělé zakázky, přitáhnout ideální klientelu a odpudit tu... no... ne úplně ideální 😉 Tohle vám vyřeší...

číst více
Peníze jako energie

Peníze jako energie

Jaký máte vztah k pěnězům? Většina lidí říká, že neutrální. Peníze považují za nástroj, který se může použít k dobrý i špatným účelům. Že jim stačí vydělat na přežití. To je stejné, jako říkat, že stačí být tak zdravý, abych si mohla sama dojít na záchod....

číst více
UX – uživatelská přívětivost webu

UX – uživatelská přívětivost webu

Když se dělá velký web agenturou, na uživatelskou přívětivost se najímá specialista. Pokud to berou opravdu vážně, mělo by se na jednom webu podílet asi 10 lidí. Zároveň se používají různé metody testování a vyhodnocování. Předpokládám, že coby...

číst více
Necháváte si nejlepší know how pro privátní klienty?

Necháváte si nejlepší know how pro privátní klienty?

Moje klientky se mnou pravidelně řeší, jak odlišit obsah do článků zdarma, obsah do placených online kurzů a obsah konzultací. Mají pocit, že tím, že nějaké téma řeší individuálně při privátních konzultacích, tak totéž nemůžou napsat do článků zdarma....

číst více
FB reklama – algoritmus není monstrum!

FB reklama – algoritmus není monstrum!

Pokud chcete začít prodávat digitální produkty nebo se v podnikání výrazněji pohnout z místa, kde právě teď jste, zřejmě se dříve či později dostanete k placené FB reklamě.   Toto setkání bude nejspíš probíhat takto   založíte firemní stránku pozvete pár...

číst více
Doporučení fotografové pro weby

Doporučení fotografové pro weby

Sehnat profi fotografa, který udělá pěkné fotky není problém. Najít fotografa, který udělá fotky použitelné pro webovou prezentaci podnikatelky už je vážně kumšt. Více o nutnosti mít profi fotky a co všechno si pohlídat, aby byly opravdu použitelné na webu píšu ve...

číst více
Než začnete psát e-book

Než začnete psát e-book

Napsání e-booku bývá součástí většiny návodů na úspěšný marketing, takže většina podnikatelů se dříve či později k takovému činu dokope. Obvykle to přinese mizivý účinek. Proč? Protože lidi si prostě přečtou "napište e-book" a začnou řešit technické...

číst více
Průběžné zhodnocení měsíce

Průběžné zhodnocení měsíce

Blíží se konec měsíce, založte si nějaký systém na sledování a vyhodnocování výsledků vaší práce. Prosím, nedovolte, aby vám na výběr toho ideálního prográmku a fontu padlo celé dopoledne! Excel je fajn, zbytek sešitu po dětech také. Nesmíte to ztratit. Co...

číst více

Archiv