Reaguji na dotaz Michaely Knoppové, jestli jsme některé začínaly v horší situaci s horším mindsetem, nebo už jsme se tak úžasné narodily.

 

Krátká odpověď:

 

V červnu 2020 jsem vydělala skoro 200 000 Kč. Je to výsledek pětileté práce na mém byznysu a mém mindsetu.

 

Delší odpověď:

 

V červnu 2015 mi po 14 letech skončila rodičovská dovolená. Bydlím na samotě, nejbližší město 25 km. Před dětmi jsem čtyři roky žila v zahraničí, takže nulové prezentovatelné pracovní zkušenosti.

S vděčností jsem tehdy přijala nabídku kamarádky, abych se jí za provizi postarala o nefunkční e-shop. Mou druhou zakázkou byl e-shop s koncovkami pro manžela kamarádky. Třetí zakázkou webová prezentace za 4 000 Kč (přišlo jim to drahý a nebyli spokojení).

Po půl roce „podnikání“ jsem to přerušila a šla na pracák.

Potom jsem se učila, investovala, dřela. Prošla různá školení, kurzy, nakoupila tuny knížek, viděla nekonečně webinářů.

Přelomem bylo mé rozhodnutí začít se učit v zahraničí. Díky Madle Čevelové, jejíž články jsou úžasné a doporučuji je, jsem narazila na Denise DT. Mentorku money mindsetu. Rok jsem sledovala všechna její videa, učila se, zlepšovala v angličtině. Zároveň jsem přidávala další a další lidi ze světového online marketingu. Narazila na Sigrun, Marie Forleo, Amy Porterfield. Veškerý volný čas a peníze jsem vrážela do podnikání.

Nabrala zakázky – velké e-shopy, středně velké obchodní firmy. To mi dalo finanční jistotu, ale zoufale mě to nebavilo.

Ale získala jsem díku tomu peníze na zakoupení drahých zahraničních online kurzů. Money BootCamp od Denise DT, B-school od Marie Forleo, specializované marketingové kurzy od Amy Porterfield.

Před dvěma lety jsem se rozhodla pustit stabilní velké klienty a specializovat se na podnikatelky ve službách. Protože mi to dávalo smysl. Ukončila jsem své závazky. Mé příjmy padly asi na 15 procent.

V červnu 2018 jsem napsala svůj první magnet na kontakty Marketing pro fyzioterapeutky. Nefungovalo to. Má první FB skupina měla 5 členů. Na můj (naštěstí dotovaný) projekt Moderní marketing pro zemědělce jsem měla nulové reakce. Můj další magnet na kontakty Efektivní cesta k zisku pro starší ženy také nefungoval.

V mezičase jsem dělala weby, psala články, stále se učila, konzultovala. Sbírala kontakty. Vyjasňovala si ideální klientelu, posílala newslettery, zdražovala. Investovala do reklamy. Hádala se s mužem, obhajovala sebe sama, v letadle jsem seděla naposledy v roce 2005.

V létě 2018 jsem dva měsíce pracovala na rozjetí programu na zpracování automatizovaných feedů pro e-shopy. Dva týdny po dokončení spustil stejnou službu Shoptet.

Na jaře 2019 jsem napsala Návod pro MailChimp, členská sekce, myšlenka byla, že převedu klientelu ze SmartEmailingu na mnohem levnější MailChimp. V týdnu dokončení MailChimp změnil obchodní podmínky a přestal být výhodným řešením pro podnikatele s malou databází.

V prosinci 2018 jsem založila tuto skupinu.

V únoru 2019 napsala a prodala svůj první digitální program „21denní online program pro podnikatelky“.

Stále konzultuji.

Skupině se věnuji denně, tedy několik hodin týdně.

Stále investuji do vzdělávání.

V červnu 2019 jsem vymyslela program Magický skok v byznysu“, v listopadu spustila předprodej, v prosinci 2019 to napsala.

V listopadu 2019 jsem vymyslela Katalog pro rebelky, na kterém stále pracuji a který finančně a časově dotuji (dlouhodobý podnikatelský záměr).

Chápete? Je to proces.

Předprodej Magického skoku končí za:

Dny

:

Hodiny

:

Minuty

:

Vteřiny