fbpx
.

E-SHOP by měl

1) skvěle sloužit zákazníkům (takže se budou nadšeně vracet)
2) generovat zisk svému majiteli
3) odstranit všechny třecí plochy mezi zákazníky a majitelem

Shoptet – je nejlepší (umím i další, ale proč si to komplikovat).
Má zatím největší zakázka – e-shop 15 000 položek.

Online marketing

Komplexní péče – vize, cíle, hodnoty; persony; marketingová nika. Spolupráce s profesionály z oborů copywriting, grafika, webdesign, fotografie. Ucelený marketingový systém – newslettery, blog, sociální sítě. A nakonec – měříme, vyhodnocujeme, porovnáváme, upravujeme.

Pracuji pro střední firmy i podnikatelky ve službách. Systém je stejný, u malých firem práci přizpůsobujeme momentálnímu rozpočtu a čekáme, než získají pevnou půdu pod nohama a náklady na profíky je nezruinují.

V oblasti online marketingu pracuji na úrovni praktického lékaře. Věřím, že dobrého. Takového. který se snaží nahlédnout na vás i vaše firmy jako celek. Který dokáže rozlišit, kdy je na místě vybrat jednoduché a praktické řešení, a kdy je třeba zapojit specialistu. Zároveň jsem schopna těmto specialistům vytvořit zadání a dohlédnout na průběh jejich práce.

14 PRAKTICKÝCH ÚKOLŮ

 

Splněním i jediného z nich zlepšíte své podnikání. 

Tím myslím více peněz a více radosti. 

 

Slibuju. JanaS

You have Successfully Subscribed!