#Magickýskok 002
 
Jasné definování cílovky – tedy přesně PRO KOHO a V JAKÉ SITUACI to bude.
 
Asi si myslíte, že já mám cílovku přesně definovanou. Podnikatelky ve službách. To je pravda.
 
 
Ale… samozřejmě mě jednak nahlodal červíček, plus mi pár lidí z okolí radilo, abych ten digi produkt míříla mnohem šířeji. Že když to není přímo o marketingu ale o money mindsetu, tak můžu cílení výrazně rozšířit (čti vydělat víc peněz).
 
 
Rozhodla jsem se, že definitivně ne. Nadále si nechávám svou skvělou poměrně úzkou cílovku. Protože
 
1) Mám svou cílovku ráda. Prostě mám ráda inteligentní ženský, které se nebojí akce a od změny mindsetu nečekají zázrak bez práce.
 
2) Chci, aby můj digi produkt přesně zapadal do celého mého podnikatelského záměru.
 
 
Takže mým zákazníkem pro Magický skok bude:
 
Žena podnikající ve službách, která si uvědomuje dopad jejího mentálního nastavení na její byznys a chce v krátké době udělat velký posun (např. zvýšit příjmy ze stabilních 40t na 80t).
 
 
A jaký je váš zákazník? Pro koho v jaké situaci váš produkt bude?

Nestíháte?

 

 

 

Přihlašte se do mého online prográmku pro nestihající podnikatelky.

Aneb "Jak zvládnout 4 děti, bydlení na samotě, podnikání, Island". 

Program je 10denní, zcela zdarma.

You have Successfully Subscribed!