Připravuji online program pro podnikatelky ve službách #Magický skok v byznysu, který budu prodávat od 4.2.2020. Možná vás bude zajímat, jak takový skok v praxi vypadá a jakým nástrahám můžete čelit. Takže konkrétní příklad z mého života.

Ten skok je přesun o patro výše. Změna oproti stávající realitě asi o 10-20 %, takže něco, co je představitelné a realizovatelné. Některé změny děláme vědomě, jiné změny přijdou jako překvapení (prostě je s sebou přinesou ty změny, které děláme vědomě). Má to několik kroků, my jsme tady ve skupině dělaly takový zkušební skok celé léto, každý týden jsme řešily něco jiného. Mým vědomým krokem bylo zvýšení příjmů na pohodových 100t měsíčně. Ve starém patře by to bylo realistické, ale šílená dřina (a hlavně by se nesmělo stát nic mimořádného, což je dost nepravděpodobné).

A teď ty nástrahy. Minulý týden jsem spustila reklamu na FB, jejímž cílem je vytvoření nové kvalitní databáze kontaktů. Prostě když už ten program budu psát, tak ho chci prodat co nejvíce lidem. Logicky. Rozpočet jsem měla 10t, ale plánovala jsem zaplacení až v únoru po spuštení programu. Nechtěla jsem teď vydat peníze, když se to dalo přesunout na vhodnější dobu. Reklama běžela 5 dní, prima výsledky. Spokojenost. Jenže FB mě nechal jít jenom do 6t a chce je zaplatit. Potom si můžu znovu spustit reklamu (povolená výše už by měla být vyšší). Takže pro mne nečekaný výdaj 6t.

A teď “mezipatrová srážka”. Ve starém patře bych se smířila s tím, že reklama bude mít nižší dosah, seberu méně kontaktů, ale neutratím peníze, se kterými jsem nepočítala. Jako možné řešení se nabízí počkat jeden měsíc a propagaci uhradit potom (na “náklady na podnikání” mám zvláštní účet). Takové logické a neproblematické řešení.

V novém patře si uvědomuji, že TEĎ je vhodný čas. Za měsíc už bedeme příliš blízko vánočních svátků. Bude dražší reklama, zahuštěnější online prostor, lidé budou myšlenkami jinde. A zároveň se připravím o 4 týdny, které bych jinak měla na budování vztahu s novou databází. Jedná se o dvě konzultace navíc. Peníze investované do reklamy se mi mnohonásobně vrátí. Takže?

Tak a takhle přesně to vypadá, když se začneme propadat zpátky do starého patra. Najedou původní myšlenkové vzorce (v mém případě hra na jistotu), rozhodujeme se na základě strachu, odmítáme přijmout větší závazky v novém patře. Větší závazky vedou k lepším výsledkům. Malé závazky a strach přinášejí mizerný výsledek. Nenechme se stáhnout zpět do starého patra, ze kterého jsme se tak pracně vytáhly.

Dny

:

Hodiny

:

Minuty

:

Vteřiny

Nestíháte?

 

 

 

Přihlašte se do mého online prográmku pro nestihající podnikatelky.

Aneb "Jak zvládnout 4 děti, bydlení na samotě, podnikání, Island". 

Program je 10denní, zcela zdarma.

You have Successfully Subscribed!