O programu

 

Délka trvání:       28 dní

Forma:                 série 28 e-mailů se soukromou facebookovou skupinou

Cena:                    1 390 Kč včetně DPH (předprodej do 31.11.2019); 1 990 Kč včetně DPH (běžná cena)

Cílovka:                podnikatelky ve službách, které chtějí měsíční příjem kolem 100 000 Kč

Název:                  Magický skok v byznysu

 

 

Červen 2019

 

Přestalo mě bavit řešit ve facebookové skupině stále dokola pouze marketingová témata, hledala jsem proto vhodný obsah na letní měsíce. Chtěla jsem, aby se to týkalo byznysu, ale v nějaké odlehčené letní formě. Vymyslela jsem práci na mentálním nastavení a vůbec práci s energií. Aby mě téma více bavilo a bylo v souladu s archetypy mé značky (Kouzelník a Rebel), rozhodla jsem se to pojmout „magicky“.

Po celé dva měsíce jsem ve skupině postovala texty na daná témata: byznys, mentální nastavení, práce s energií, magie. Reakce byly vynikající.

Ve skupině bylo v té době asi 650 členů, v mailové databázi asi 1 500 kontaktů.

 

Srpen 2019

 

Téma se pozitivně prověřilo, rozhodla jsem se jej zpracovat jako digitální produkt. Jsem markeťačka, s realizací a prodejem digitálních produktů již mám zkušenosti, mám nastavený celý systém, stačilo jen přidat obsah.

Uvědomuji si, že největší slabinou digitálních produktů je, že zákazníci ztratí zájem, nemají čas, neprojdou všechny moduly programu, neplní úkoly, nezamýšlejí se. Tudíž logicky nemají výsledky a programy následně nemají dobré hodnocení. Mým hlavním cílem bylo vytvoření skutečně angažované skupiny, udržení plného zájmu všech zúčastněných. Jako optimální varianta pro splnění tohoto cíle mi vyšlo:

  • Maily posílat postupně, každý den ve stejnou dobu – dávkování obsahu + vytvoření návyku.
  • Ukotvení ve fyzické realitě – ženy jsem motivovala k zakoupení magického notýsku, pera a svíčky; vše jsme používaly ke psaní afirmací a poznámek; zároveň tyto fyzické předměty připomínaly celý program a cíl.
  • Intenzivní práce ve skupině – denně jsem věnovala několik hodin skupině, reagovala, psala, publikovala afirmace, citáty (celý obsah programu byl tímto rozdělen mezi maily a skupinu, účastnice tedy měly větší motivaci sledovat dění ve skupině, což zpětně vracelo jejich pozornost k programu).
  • Dělat souhrn – ve skupině jsem také postupně publikovala soubory s obsahem z newsletterů. Odklonila jsem tím komunikaci o nedoručených mailech.

 

Září 2019

 

Ve skupině a částečně i v newsletterech jsem postupně informovala o svém záměru vytvořit a prodávat tento digitální produkt. Mým cílem bylo připravit svou komunitu na prodej. Jako vedlejší produkt se mi tvořil obsah do mé marketingové komunikace. Řada žen digitální produkty již prodávala nebo o tom reálně uvažovala, takže je informace o mých postupných krocích zajímaly a reagovaly na ně.

Postupně jsem měnila komunikaci ve skupině, z čistého marketingu a spíše technických návodů jsme se tematicky přesouvaly k práci s energií, ženskému podnikání a vůbec magickému vnímání světa.

Počet členů ve skupině stabilně rostl.

Postupně jsem začínala pracovat na obsahu programu. Zatím jsem věděla, že jej chci prodávat jako sérii mailů se skupinou a že bude na 28 dní. Obsah jsem netvořila nijak systematicky, vybrala jsem si 10 autorů, které považuji za klíčové. Jejich knížky jsem si odložila na samostatnou polici, zaškrtávala si v nich citáty a zásadní myšlenky. Do sešitu jsem si zapisovala nápady k programu.

Nárazově jsem ve skupině testovala různé myšlenky, hledala jsem, s čím budou mé klientky rezonovat.

 

 

Říjen 2019

 

Spustila jsem reklamu na Facebooku. Cílem bylo vytvoření nové databáze, které budu na jaře intenzivně prodávat svůj jiný program 21denní transformační program pro podnikatelky. Část žen z této databáze si zakoupila rovnou i Magický skok, takže zde svůj postup a výsledky zveřejním.

 

Načasování:        Říjen je perfektní měsíc, ženy se již vzpamatovaly z letních prázdnin a začátku školy a ještě se nezvedly ceny reklamy kvůli vánoční propagaci.

Forma:                 Propagovaný příspěvek, mám s ním lepší výsledky než se stejnou reklamou spuštěnou z nástroje pro reklamu (řada mých klientek má stejnou zkušenost); jedná se o prověřený 10denní online program pro nestíhající podnikatelky.

Rozpočet:            10 000 Kč

Míření:                  Ženy 35-55 let, Česká i Slovenská republika, zájmy: cestování, knihy, alternativní vzdělávání, alternativní medicína, jóga (pro mne je velice důležité, abych si s klienty „sedla“, proto toto míření).

Energie:               Kromě reklamy na Facebooku jsem si v té době intenzivně vizualizovala své ideální klientky, jak k nim má reklama přichází, jak na ni reagují.

Výsledek:            Náklady na získání kontaktu 14,85 Kč, náklady na proklik 4,1 Kč, vybudovala jsem si skvělou databázi, řada z žen se přidala do mé skupiny, tato databáze mi dosud generuje zakázky na konzultace i objednávky digitálních produktů. Skvělá investice.

Svou komunitu jsem nadále připravovala na prodej Magického skoku. Ve skupině jsem publikovala ankety, ptala se, zveřejňovala ukázky, citáty mých oblíbených lektorek, více představila podnikatelky, o jejichž práci jsem se v kurzu opírala.

Různé postupy, které jsem chtěla užít v programu, jsem testovala sama na sobě i několika dobrovolnicích. Všechny jsme si psaly poznámky, všechny jsme měly skvělé výsledky. Mé sebevědomí ohledně kvality plánovaného produktu rostlo.

Koncem měsíce jsem oznámila zahájení předprodeje do konce listopadu za sníženou cenu 1 390 Kč. Okamžitě přišly první objednávky.

 

Listopad 2019

 

 

Nechala jsem hlasovat o částce, na kterou budeme společně jako skupina mířit. Z tohoto cíle jsem vytvořila hlavní afirmaci programu, kterou budu denně připomínat.

 

Každý měsíc radostně a s lehkostí vydělávám více než 100 000 Kč.

 

V listopadu jsem během předprodeje prodala 38 programů, z toho 18 během posledního dne za předprodejní cenu. Prodávala jsem své komunitě, která byla na prodej připravena. Tedy ženy věděly několik týdnů předem, že program připravuji, o čem bude, kdo jsem. Díky tomu jsem mohla zcela vypustit prodejní stránku, zájemce jsem směřovala rovnou na produkt v e-shopu, kde byl jen velmi stručně popsán proces prodeje.

 

Prosinec 2019

 

V prosinci jsem byla zavalená prací, všichni kolem také. Zároveň většina žen ve skupině hlásila výrazný pokles osobní energie kolem Slunovratu. V tomto měsíci jsem neprodávala ani nebyla nijak výrazně aktivní, o svátcích jsem byla 2 týdny kompletně offline, skupina byla archivována. V těchto dnech jsem celý program napsala. Takže ano, je možné prodávat něco, co ještě nevzniklo. Je to dobrá cesta.

 

Leden 2020

 

Většině žen trvalo minimálně dva týdny, než se znovu plně nastartovaly, byla jsem na tom podobně. Svůj program jsem začala zmiňovat ve druhé polovině ledna, intenzivní prodej jsem zahájila týden před spuštěním programu (4. února 2020).

 

Únor 2020

 

Spuštěn Magický skok v byznysu!!! Ve skupině bylo 108 žen, 38 z nich si program koupilo v předprodeji, 3 programy jsem darovala, 67 prodejů bylo za plnou cenu. Většina poslední den prodeje. Jedna žena mi program nezaplatila ani po několika urgencích, z programu jsem ji tedy vyřadila.

 

A závěr?

 

  • Mám kvanta nadšených referencí, několik žen si po ukončení Magického skoku zakoupilo opakování programu v dalším termínu.
  • Já jsem nadšená, vynikající výsledek. Nicméně musela jsem si přiznat, že držet opravdu kvalitně energii skupiny po dobu 4 týdnů bylo velice náročné, na konci programu jsem onemocněla. Pro další termín si po celou dobu zajistím volný čas pouze na skupinu, nebudu dělat žádné konzultace ani jinou práci. Opravdu 4 týdny věnuji výhradně na vytvoření a udržení silného energetického pole ve skupině.
  • S ohledem na reakce a energetickou náročnost jsem cenu pro další skok zvedla na předprodej 1 990 Kč, plná cena 2 490 Kč.
  • Začínáme 25. srpna, maximální počet účastníků je 180. Kupovat můžete již nyní.
  • Pokud se necítíte na Magický skok s příjmem kolem 100 000 měsíčně, můžete se přihlásit do 21denního transformačního programu pro podnikatelky. Program je zaměřen více prakticky a pomůže vám získat podnikatelskou pevnou půdu pod nohama (což je prima výchozí stav před Magickým skokem). Začátek 16. dubna 2020, cena 990 Kč včetně DPH.