fbpx
.

Remarketing je forma PPC reklamy, kdy se stránky zobrazují těm návštěvníkům, kteří již na vašich stránkách byli, ale opustili je. Dá se vcelku přesně cílit – např. na návštěvníky, kteří opustili Nákupní košík. Remarketing je oproti klasické PPC mnohem účinnější. Nevýhodou je, že je složité ho správně nastavit.

Jak poznáte špatný remarketing?

Vcelku jednoduše – navštívíte stránky např. Babynosítka – schválně si to zkuste. Stránky jsou opravdu pěkné, moderní, všechno super. Jenže ouha – v dalších dnech se chcete podívat na zprávy a z reklamních okének vyskočí Babynosítka. Několikrát. Na jediné stránce. A potom všude, kam se po internetu hnete. Během pár dní po zhlédnutí jejich typických barev začnete spontánně nadávat. Původní dobrý dojem je pryč.

 

A jak to udělat správně?

  • Užít výrazný lehce identifikovatelný baner s „call to action“ tlačítkem.
  • Správně nastavit „návštěvníky“, kterým se reklama zobrazí – např. pokud návštěvníci již televizi koupili, je velmi nepravděpodobné, že po usilovném bombardování reklamou koupí ještě další. Takže vyřadit ty, kteří si výrobek již koupili.
  • Nastavit rozumný počet zobrazení jednomu návštěvníkovi během jednoho dne.

 

Body pro správný remarketing jsem převzala ze stránek www.adaptic.cz – agentury specializující se na PPC. Osobně mám z remarketingu respekt – hrozí zde poškození dobrého jména klienta a zároveň neefektivní plýtvání penězi. Pokud chcete remarketing používat, doporučuji alespoň pro začátek zapojit specialistu na PPC nebo projít dobrým školením.

14 PRAKTICKÝCH ÚKOLŮ

 

Splněním i jediného z nich zlepšíte své podnikání. 

Tím myslím více peněz a více radosti. 

 

Slibuju. JanaS

You have Successfully Subscribed!