fbpx
.

Ve článcích o psaní na web najdete pokyny týkající se správného užití klíčových slov. Která to jsou a jak je užívat?

Klíčová slova píší vaši zákazníci do vyhledávače. Vašim cílem je vybrání takových klíčových slov, která na stránky přivedou relevantní návštěvnost. Tedy takovou, na kterou stránky cílí a která provede konverzi (návštěvník stránek udělá to, co od něj chceme – nakoupí, přihlásí se do kurzu, hlasuje v anketě…).

Správné zvolení klíčových slov je opravdu důležité – správná slova vám přivedou klienty. Špatná slova jednak klienty nepřivedou, ale chcete-li užít další marketingový kanál PPC (vysvětlím příště), budou vás stát opravdu hodně peněz.

Máte-li nízký rozpočet na tvorbu stránek, tak vhodné zvolení klíčových slov je přesně ta oblast, na kterou byste měli povolat profesionála. Graficky vymazlené originální stránky utopené v hlubinách internetu nebudou vůbec k ničemu (to si můžete zrovna tak namalovat obrázek a strčit ho do šuplíku).

A jelikož se při své práci snažím hledat nejefektivnější kanály, místo psaní krkolomného textu jsem pro vás našla krátké vysvětlující video.

 

14 PRAKTICKÝCH ÚKOLŮ

 

Splněním i jediného z nich zlepšíte své podnikání. 

Tím myslím více peněz a více radosti. 

 

Slibuju. JanaS

You have Successfully Subscribed!