Propagace + Katalog # Roční členství

Roční propagace ve FB skupině pro podnikatelky, podmínkou je zápis v Katalogu podnikatelek.

www.katalogpodnikatelek.cz

 

5 960 

 

Důležité upozornění:

 

  1. Roční členství běží od data vystavení faktury. Důrazně doporučuji, abyste si nejdříve přichystaly podklady pro svůj profil a teprve potom udělaly objednávku a poslaly peníze. Propagaci v podnikatelských skupinách mohou využívat pouze podnikatelky s profilem v katalogu.
    => pokud zaplatíte a potom několik měsíců nepošlete podklady k profilu, vyhazujete své peníze
  2. V červenci a prosinci bývá FB skupina zavřená. Katalog samotný je samozřejmě dohledatelný + můžete využívat propagaci v LI skupině.

 

Než si službu objednáte, přečtěte si prosím více o tom, jak ve skupině fungovat efektivně.

Členstvím v Katalogu podnikatelek získáte:

1) Možnost publikovat své příspěvky volně do FB skupiny a LI skupiny po dobu jednoho roku (je třeba dodržovat všeobecná pravidla)

2) Mnou napsané uvedení vašeho profilu, které je topované

3) Zápis v Katalogu podnikatelek

4) Možnost účastnit se soutěží o Týden v Rebelkách

5) Možnost účastnit se soutěží o Článek v Katalogu

6) Dohledatelnost vašeho profilu přes Google

7) Vaši referující zpětné odkazy na své weby

8) Možnost aktualizovat profil až 3*ročně (klidně komplet celý obsah)

9) Odkazy na profily katalogu často používáme při doporučování specialistek svým klientkám a známým

10) Já si vás zapamatuju, takže vás můžu v průběhu roku podpořit - lajknout, napsat osobní zprávu nebo připojit komentář k vašemu příspěvku

 

Mně se to prostě vyplácí. Vnímám to jako podporu do mého podnikání. Skvělou komunitu plnou podporujících žena, ale i potenciálních klientek, se kterou mohu sdílet své know-how, být přínosem a také přirozeně prodávat své služby a know-how.

Díky Jani za to, že to děláš! Díky tobě nemusím mít vlastní skupinu. Takže efektivita jako poleno.

Věrka Švach

životní mentoring a transformační koučink

Přemýšlíte, jestli jít do katalogu? 🙄
Aneb potřebuju sdílet, jak to mám já. 😄
Když Jana zvýšila cenu na těch necelých 6k, říkala jsem, že prodlužovat teda fakt nebudu, to je přeci spousta peněz, ne. 😃
Pak se mi začal přeskládávat byznys, víc jsem se začala ponořovat do brandingu a budování značky, sbírala know-how, chodila na konference, absolvovala kurzy. K tomu všemu jsem teda i nadále měla a mám úžasné klienty na tvorbu vizuální identity a loga, kteří chodí tak nějak sami – doporučení, reference, sem tam si vzpomenu a ukážu něco z tvorby (už mám zase plný šuplík nádherných realizovaných projektů, co jsem nesdílela! 🙈)
Na jaře jsem si dala tématický týden, jehož hlavním cílem bylo zjistit, jestli je téma brandingu a značky zajímavé a hlavně jestli jsem schopná ho nějak zajímavě předat. Skromně si dovolím tvrdit, že to byl úspěšný týden. Chodily mi od vás nadšené ohlasy do zpráv, moc díky za ně! 🥳
Znovu jsem si tématický týden zopakovala teď v listopadu. Už s jasným rozhodnutím, že cílem je prodej. Na téma workshopů jsem si pokecala moc pěkně s lesem, do kterého jsme šly v pátek předtím s MS. Opět si dovolím říct, že se mi tématický týden povedl a že přitáhl pozornost.
Co je ale úplně vůbec nejlepší, že dneska je středa, tři dny po mém tématickém týdnu. Dala jsem pár prodejních příspěvků sem do skupiny a mám prodaných víc než polovinu míst a rozhodně se nebojím, že se nenaplní i ten zbytek.
Nemám vlastní databázi, nevedu e-mailing, nemám blog, nedávala jsem to zatím ani na IG, ani na LI, ani pořádně na profil na FB. Netočím videa, reels, nesdílím selfíčka. (Nicméně netvrdím, že to takhle bude už na vždycky. 😄)
Co ale mám, tak je:
  • cílovka tady ve skupině, protože každá podnikatelka dřív nebo později svoji značku řeší a čím vědoměji to udělá, tím lépe se jí s tím bude pracovat. (O vizuální identitě ani nemluvím, to je byznys boost jako Brno!)
  • sexy téma – prostě jo, krásný barvičky, promyšlený logo, vizuálně přitažlivá prezentace „se prodávájí samy“. Navíc i to téma osobní značky teď lítá všude kolem a je to opravdu základ všeho ostatního. Na druhou stranu, sexy se dá udělat ledajaké téma (opět ten branding 😉)
  • značka – mám tu vybudovanou pověst, máte ke mě už vztah, znáte mě a to i bez toho, abyste mě musely vidět na selfíčkách nebo videích. ✨
  • komunita, která vzešla a stále vzchází tady z rebelek. Mám odtud kamarádky, potkáváme se na živo, chodím na vaše networkingy nebo jste přišly na moje brunche. Jsme si navzájem klientkami. 😘
  • expertiza – dokazuji tu, že téma, kterému se věnuju, rozumím, vím o čem mluvím, umím ho sdílet srozumitelně a chci vám s ním pomáhat. 🥰
Takže, jestli tohle všechno taky máte, tak tahle skupina je pro vás zlatý důl a není nad čím přemýšlet.
Jestli vám z toho něco chybí, tak doporučuju na tom zapracovat (můj workshop s tím dost pomůže – mrk, mrk 😄). 😄

No a pokud ještě někdo nemá a pořád by chtěl ty pdf z mých tématických týdnů, tak pořád ještě rozesílám, stačí .napsat do komentáře. No a taky tam samozřejmě najdete odkaz na ty moje workshopy. 😄

https://www.facebook.com/groups/JanaS.marketing/posts/3754237888122907/

Ven Avenir

grafická designérka a brand specialistka

22.10. 2019 – MŮJ PRVNÍ PŘÍSPĚVEK V TÉTO SKUPINĚ 😁 [https://www.facebook.com/share/p/16P1BdVfYh/](https://www.facebook.com/share/p/16P1BdVfYh/)

Píšu v něm, že s focením prakticky začínám. Bez předchozích zkušeností s portrétní fotografií, bez foto kurzů, bez elementárních znalostí marketingu…
S foťákem z druhé ruky a jedním objektivem. S nadšením hraničícím s naivitou. V nelehké finanční situaci, přesto bez vnitřního tlaku „musím vydělat“.

Prostě mě to začalo extrémně bavit.

Koupila jsem si konzultaci u Jana Svobodová. Ta mě nasměrovala k brand focení a k tvorbě svého webu. V době, kdy se zakládal KATALOG PODNIKATELEK jsem web ještě neměla dokončený, ale až byl hotový, hned jsem se do katalogu přidala. Od té doby členství pravidelně prodlužuju.

A SPOLU S NÍM ROSTU.

Mám skvělou techniku s kterou se mi to kouzlí jedna báseň, můj money mindset vyrostl!

Členství v katalogu (a společenství „rebelek“) mi přinesl velké možnosti k realizaci mého tvůrčího nadšení. Při focení se nebojím improvizace.

Děkuju za každou jednu ženu, kterou jsem měla možnost fotit, protože každá mě nějakým způsobem inspirovala (a já je doufám také). Pomáhám ženám vidět jejich krásu skrze fotku a tím posouvat jejich vlastní podnikání na vyšší úrověň.

TAKŽE ZA MĚ – BÝT V KATALOGU PROFESIONÁLEK JE SKVĚLÁ VOLBA PRO MÉ PODNIKÁNÍ.

Uteklo to, zda se mi jako by to bylo včera. Neskutečně jsem vyrostla, jenom mám pocit, že jsem se asi nějak výškově zmenšila 🙂 No koukněte na foto tenkrát a teď!
Dana Štěpánová

Brandová fotografka

Jana Svobodová, Vyškovec 110
687 74 Vyškovec
IČO: 04446682

Zapsaná v Živnostenském rejstříku Městského Úřadu Uherský Brod