fbpx

Blog o podnikání žen a marketingu

Kolik stojí získání jednoho e-mailového kontaktu

Před rokem jsem se snažila jedné klientce zodpovědět na dotaz "Kolik mě bude stát získání 10 000 kontaktů do mailingu". Ačkoli jsem se prve velice snažila a hledala nějaké podklady, nepodařilo se mi na tuto otázku získat byť jen trochu přesnější odpověď....

číst více

Ultimátní návod na psaní článků do blogu

Kdykoli jsem klientkám řekla, že pokud chtějí dosáhnout výraznějších výsledků v marketingu, měly by psát a publikovat článek každý týden, přišla pro mne vcelku nečekaná reakce. Zbledly, zadržely dech, zamžikaly očima a začaly smlouvat, jestli by to...

číst více

Homeopatický marketing nefunguje

Občas se mnou moji klienti zkoušejí smlouvat. "Ok, tak já se tomu marketingu budu věnovat, ale jenom trochu. Jeden článek měsíčně je až až, ne?". Přátelé, nenechte se vysmát. Takhle to fakticky nefunguje.Aby marketing fungoval (respektive cokoli fungovalo)...

číst více

Co vás ukrutně **** (čílí) na vašem podnikání?

Jsme v období ročních rekapitulací. Pozitivně ladění jedinci si sepisují seznamy ve stylu "čeho se mi podařilo dosáhnout v roce 2018". To je fajn a milé. Já to beru z druhého konce. Tohle je nejlepší dělat v noci, když rodina spí. Vezměte si papír a tužku, zapalte...

číst více

Špatně vybraná cílovka zničí váš byznys i vás

Cílovka znamená skupina lidí, kterým se pokoušíte prodat svůj produkt nebo službu. A teď - výběr cílovky je zásadní strategický úkon, který většina začínajících podnikatelek velmi hrubě odflákne. Většinou jejich uvažování vypadá takto: "Jsem už několik let na...

číst více

12 chyb, kvůli kterým nedosahujete svých cílů

Blíží se rok 2019. Co vás čeká? Jak to máte vědět? Jednoduše, můžete si to naplánovat. Už teď. Ale plánujte strategicky.   Jaké chyby dělají podnikatelky při stanovení cílů?   Cíle si raději vůbec nedávají, protože nechtějí být zklamané. Pokud nemáte cíl a vizi, tak...

číst více

Temný příběh o koučování a BMW x5

Chcete být drahá nebo levná? To je otázka, že? Zřejmě máte také hluboce zakořeněno, že kdo chce za svou práci moc peněz, je hamižný sobecký lump, nikdo od něj nejen nekoupí, ale hlavně ho nikdo nebude mít rád? A to my přece chceme, že? Aby nás měli lidi...

číst více

Přestaňte shazovat svou práci i sama sebe

Právě jsem viděla diskusi o rovnosti mužů a žen. PFFF. Tak jsem se zase rozčílila... Podívejte, situace ve společnosti není ideální a ještě bude nějakou dobu trvat, než se to vyřeší (ano, samozřejmě si uvědomuji, že ve srovnání s minulostí a možnostmi žen...

číst více

Proč každá podnikatelka potřebuje koučku

... a každá koučka konzultantku... Aby bylo jasno, pro tento případ používám dané názvosloví koučka - postupuje podle koučovacích postupů, má na to vzdělání (obvykle nějaký certifikát, za který zaplatila několik desítek tisíc), pomáhá objevovat lidský...

číst více

Proč je práce zadarmo naprd

Prací zadarmo nemyslím charitu a nemyslím práci pro vaše blízké. Jde mi konkrétně o práci zadarmo pro klienty.   První možnost - někdo chce práci zdarma od vás   Je zajímavé, že tyto hovory mají obvykle přesně stejný scénář: Paní: "Paní Svobodová, já jsem...

číst více

Web – podle podnikatelských fází

Tvorba webové prezentace vaší firmy bude probíhat zcela odlišně v různých fázích vašeho podnikání. V každé fázi budete mít odlišné představy, cíle, možnosti i rozpočet. Pokud zvolíte jiný postup, buď zbytečně proděláte vcelku hodně peněz, nebo vás stránky budou brzdit...

číst více

Pro koho vlastně děláte?

Otázka v názvu je tak trochu chyták 😉 Správné odpovědi jsou totiž dvě a to zcela rozdílné   Správná odpověď č. 1 - PRO SEBE   Věřím, že teď část z vás mávla rukou, že to je snad jasný. Z podnikání mají jít peníze. Druhé části zřejmě zaskočilo. Je s...

číst více

Nedovolte svým běsům fakturovat!

Většina mé práce probíhá doma na počítači, někdy jsem na telefonu, jednou do týdne se s někým setkám na osobní konzultaci (které bývají skvělé! Děkuji svým klientkám!). Svůj odpracovaný čas si měřím na stopkách na telefonu, každý odpracovaný úsek zapíšu do...

číst více

U koho si objednat web

Podnikat se dá i bez webu. Ale s webem vám to půjde mnohem jednodušeji. Co pro vás web může udělat je vcelku jasné. Přitáhnout ty správné zákazníky, odpudit ty nežádoucí, komunikovat cenu, přijímat rezervace, sbírat kontakty na potenciální zájemce....

číst více

Podnikatelská depka a jak z toho ven 2. část

Kromě špatně nastavených hranic, které umožňují vašim klientům chovat se způsobem, který se vám nelíbí, jsou dalším zdrojem frustrace v podnikání peníze. Konkrétně jejich nedostatek. Což je vcelku závažná chyba, pokud si uvědomíte, že základním cílem...

číst více

Podnikatelská depka a jak z toho ven 1. část

V minulém týdnu jsem během tří dní řešila pět svých klientek, které měly "podnikatelskou depku". Obvykle pomáhám spíše s marketingem, takže tyto telefonáty opravdu byly mimořádné. Tuto depku u nich spustila kupodivu dovolená a fakt, že po pár letech (někdy...

číst více

3 největší chyby na webových stránkách

Když tedy pominu fakt, že některé podnikatelky webovou prezentaci v dnešní době vůbec NEMAJÍ.   1) Stránky neprodávají   Můžete mít nádherný vymazlený web s profi fotkama, aktivním blogem, ale - pokud jste podnikatelka, musíte prodávat. Je jedno, jestli...

číst více

Proč se zdržovat marketingem

"Vzpomínám si... vlastně jsme na vejšce marketing dělali... ale o čem to bylo...". Tak lehkou variantu podobné větičky na konzultacích slýchávám poměrně často. Bohužel se na školách marketing učí jako vcelku nesourodá hromada teorií a tak nějak děckám...

číst více

MailChimp – úprava a překlad patičky

Patička v MailChimp - patička musí mít patřičné náležitosti. Pokud vám některá z funkcí bude chybět, MailChimp k vašim newsletterům automaticky přidá svou defaultní patičku v angličtině. Což nechceme.   Jak taková defaultní patička vypadá?   Copyright ©...

číst více