fbpx

Blog o podnikání žen a marketingu

Proč každá podnikatelka potřebuje… angličtinu

Tak schválně, co myslíte? Já pro to vidím hned několik velmi praktických důvodů   Vzdělávání   Určitě se shodneme, že pokud chceme být opravdu dobré ve své práci (no, troufnu si napsat "stát se špičkou ve svém oboru"), musíme se učit. Pořád. Sledovat vývoj....

číst více

Jak vybudovat skvělou FB skupinu

Pokud je vaší cílovou skupinou generace středního věku, pravděpodobně se bude pohybovat na FB. Z toho plyne, že FB je ideální sociální sítí, kterou můžete používat pro svůj marketing.   1) FB osobní profil – každý na FB má osobní profil, bez něho nemáte přístup k...

číst více

Kolik stojí web

Toto je velmi frekventovaná otázka, na kterou se složitě odpovídá. Zkuste si představit podobnou situaci z reálného života - "kolik stojí rekonstrukce 3+1?". To přece musíte odhadnout, když víte, že je to 3+1, ne? Ne. Rozdíl může dělat i několik miliónů. Určitě si...

číst více

Postup při realizaci webu

Dnes jsem odpovídala na poptávku na web, zabralo mi to nějaký ten čas, tak rovnou uplatním i tady + pošlu jako NS A jaký je obvyklý postup (samozřejmě se upravuje podle možností klientek) 1) Vstupní telefonát, kde si ujasníme vše potřebné - rozsah stránek, cílového...

číst více

Jak si vybrat šablonu pro WordPress

Dnes se pro změnu odkloníme od marketingu, i když zase ne až tak moc. Web by měl být základním kamenem vašeho online marketingu. Víme, že dobrý web dokáže generovat skvělé zakázky, přitáhnout ideální klientelu a odpudit tu... no... ne úplně ideální 😉 Tohle vám vyřeší...

číst více

Peníze jako energie

Jaký máte vztah k pěnězům? Většina lidí říká, že neutrální. Peníze považují za nástroj, který se může použít k dobrý i špatným účelům. Že jim stačí vydělat na přežití. To je stejné, jako říkat, že stačí být tak zdravý, abych si mohla sama dojít na záchod....

číst více

UX – uživatelská přívětivost webu

Když se dělá velký web agenturou, na uživatelskou přívětivost se najímá specialista. Pokud to berou opravdu vážně, mělo by se na jednom webu podílet asi 10 lidí. Zároveň se používají různé metody testování a vyhodnocování. Předpokládám, že coby...

číst více

Necháváte si nejlepší know how pro privátní klienty?

Moje klientky se mnou pravidelně řeší, jak odlišit obsah do článků zdarma, obsah do placených online kurzů a obsah konzultací. Mají pocit, že tím, že nějaké téma řeší individuálně při privátních konzultacích, tak totéž nemůžou napsat do článků zdarma....

číst více

Přechod ze SmartEmailing k MailChimp

Export ze SmartEmailing   1) Ve SmartEmailing vstoupíte do administrace 2) Kontakty a seznamy 3) Export kontaktů 4) Vyberete Seznamy, které chcete převést do MailChimp 5) Spustit export 6) Stáhnout vyexportovaný soubor 7) Soubor se objeví ve Stažených (nebo kam...

číst více

FB reklama – algoritmus není monstrum!

Pokud chcete začít prodávat digitální produkty nebo se v podnikání výrazněji pohnout z místa, kde právě teď jste, zřejmě se dříve či později dostanete k placené FB reklamě.   Toto setkání bude nejspíš probíhat takto   založíte firemní stránku pozvete pár...

číst více

Doporučení fotografové pro weby

Sehnat profi fotografa, který udělá pěkné fotky není problém. Najít fotografa, který udělá fotky použitelné pro webovou prezentaci podnikatelky už je vážně kumšt. Více o nutnosti mít profi fotky a co všechno si pohlídat, aby byly opravdu použitelné na webu...

číst více

Než začnete psát e-book

Napsání e-booku bývá součástí většiny návodů na úspěšný marketing, takže většina podnikatelů se dříve či později k takovému činu dokope. Obvykle to přinese mizivý účinek. Proč? Protože lidi si prostě přečtou "napište e-book" a začnou řešit technické...

číst více

Průběžné zhodnocení měsíce

Blíží se konec měsíce, založte si nějaký systém na sledování a vyhodnocování výsledků vaší práce. Prosím, nedovolte, aby vám na výběr toho ideálního prográmku a fontu padlo celé dopoledne! Excel je fajn, zbytek sešitu po dětech také. Nesmíte to ztratit. Co...

číst více

Než začnete prodávat svůj první digitální produkt

Za uplynulý týden mě oslovilo několik žen, jestli bych jim pomohla s prodejem jejich digitálních produktů. Všem jsem poctivě vysvětlila, co se pro to musí udělat. Evidentně jsem všechny připravila o iluze. Takže jsem zabila svůj vcelku cenný pracovní čas a...

číst více

Kolik stojí získání jednoho e-mailového kontaktu

Před rokem jsem se snažila jedné klientce zodpovědět na dotaz "Kolik mě bude stát získání 10 000 kontaktů do mailingu". Ačkoli jsem se prve velice snažila a hledala nějaké podklady, nepodařilo se mi na tuto otázku získat byť jen trochu přesnější odpověď....

číst více

Ultimátní návod na psaní článků do blogu

Kdykoli jsem klientkám řekla, že pokud chtějí dosáhnout výraznějších výsledků v marketingu, měly by psát a publikovat článek každý týden, přišla pro mne vcelku nečekaná reakce. Zbledly, zadržely dech, zamžikaly očima a začaly smlouvat, jestli by to...

číst více

Homeopatický marketing nefunguje

Občas se mnou moji klienti zkoušejí smlouvat. "Ok, tak já se tomu marketingu budu věnovat, ale jenom trochu. Jeden článek měsíčně je až až, ne?". Přátelé, nenechte se vysmát. Takhle to fakticky nefunguje.Aby marketing fungoval (respektive cokoli fungovalo)...

číst více

Co vás ukrutně **** (čílí) na vašem podnikání?

Jsme v období ročních rekapitulací. Pozitivně ladění jedinci si sepisují seznamy ve stylu "čeho se mi podařilo dosáhnout v roce 2018". To je fajn a milé. Já to beru z druhého konce. Tohle je nejlepší dělat v noci, když rodina spí. Vezměte si papír a tužku, zapalte...

číst více

Špatně vybraná cílovka zničí váš byznys i vás

Cílovka znamená skupina lidí, kterým se pokoušíte prodat svůj produkt nebo službu. A teď - výběr cílovky je zásadní strategický úkon, který většina začínajících podnikatelek velmi hrubě odflákne. Většinou jejich uvažování vypadá takto: "Jsem už několik let na...

číst více

12 chyb, kvůli kterým nedosahujete svých cílů

Blíží se rok 2019. Co vás čeká? Jak to máte vědět? Jednoduše, můžete si to naplánovat. Už teď. Ale plánujte strategicky.   Jaké chyby dělají podnikatelky při stanovení cílů?   Cíle si raději vůbec nedávají, protože nechtějí být zklamané. Pokud nemáte cíl a...

číst více