Všechny články

05/21 Brandová fotografie pro rozvoj podnikání

05/21 Brandová fotografie pro rozvoj podnikání

    Zřejmě už jste ode mne nějaké texty četla a tak víte, že jsem zastáncem rychlých a efektivních řešení. A v marketingu se těch zkratek dá najít docela hodně.   Minulý týden jste si napsala profil vašeho ideálního klienta a podmínky, za kterých s ním...

číst více
04/21 Definování vašeho ideálního klienta

04/21 Definování vašeho ideálního klienta

Abyste mohla prodávat a dobře cílit svou propagaci, musíte vědět, KDO je vaším klientem. A ne, zdaleka to nejsou všichni. A určitě to nemusí být ti, kteří jsou vašimi klienty nyní. Teď společně uděláme to, čemu se odborně říká PERSONA. Persona je zástupná fiktivní...

číst více
03/21 Čeho se vlastně bojí podnikatelky?

03/21 Čeho se vlastně bojí podnikatelky?

Dalo by se říct, že úspěšnou firmu vám zajistí kvalitní produkt a kvalitní marketing. Kvalitní produkt je jasný, všechny se snažíme dělat svou práci co nejlépe a klientům doručit nejvyšší možnou hodnotu. O nutnosti marketingu v dnešní době snad už nikdo...

číst více
02/21 Stanovení cílů

02/21 Stanovení cílů

Cože? Že podnikáte a rozhodně splnění snů v nedohlednu? Že se dřete a furt nic. Chápu. Většina podnikatelek je na tom podobně. Já se z toho aktivně hrabala několik let. Smůla. Prostě toho proti sobě máme opravdu hodně. Společnost není nastavená na podnikající ženy...

číst více
01/21 Jak funguje manifestace

01/21 Jak funguje manifestace

Gratuluji! K čemu? Že ještě žádná transformace neproběhla? Nic se nezměnilo? Tak to není pravda. Tím, že jste se rozhodla k akci, a ještě ke všemu sama do sebe investovala, jste udělala velký krok. ZÁVAZEK. Vůči sobě. Že to se změnou svého podnikání myslíte opravdu...

číst více
#0013 Ze 100 000 měsíčně na dvojnásobek

#0013 Ze 100 000 měsíčně na dvojnásobek

Co důležitého vám k tomu můžu říct? 1) JE TO MOŽNÉ – zvládla jsem to já, zvládnete to také. Plus ve skupině jsou i ženy, které zvládly více než mega za měsíc. Některé nárazově, u jiných je to již norma.2) JE TO SNADNÉ – rozhodně netvrdím, že je snadné dostat se z nuly...

číst více

#0002 Jak ve skutečnosti probíhá prodej

Většina začínajících podnikatelů si představuje, že prodej probíhá takto: klient má problém -> jde to googlit -> najde řešení (mě) -> objedná si.Ve skutečnosti to probíhá takto: klient má problém-> ignoruje to -> problém se připomíná ->...

číst více
Jak se prosadit ve velké podnikatelské FB skupině

Jak se prosadit ve velké podnikatelské FB skupině

Nedávno jsem vedla poměrně obsáhnou konverzaci s klientkou o tom, že si v mé FB skupině pro podnikatelky připadá utisknutá zaběhnutými profesionálkami z jejího oboru, nepodporovaná, nevítaná. Ví, že umí svou práci a ve skupině má svou cílovku, ale neumí se k ní...

číst více
PŘEDPRODEJ – prodejní strategie roku 2022

PŘEDPRODEJ – prodejní strategie roku 2022

Přemýšlela jsem, jak jako markeťačka a online podnikatelka pojmu tyto dva problémy   1) inflace => nutnost zvednout cenu 2) moje cílovka se už nechce přetěžovat množstvím online kurzů   A výsledkem mých úvah je:   PŘEDPRODEJ   Vyřeším tím:   1) Zvednutí ceny 2)...

číst více