Ze 100 000 měsíčně na dvojnásobek

Ze 100 000 měsíčně na dvojnásobek

  Co důležitého vám k tomu můžu říct?   1) JE TO MOŽNÉ – zvládla jsem to já, zvládnete to také. Plus ve skupině jsou i ženy, které zvládly více než mega za měsíc. Některé nárazově, u jiných je to již norma. 2) JE TO SNADNÉ – rozhodně netvrdím, že je snadné dostat...

číst více
Typologie – Money types (dle Ken Honda)

Typologie – Money types (dle Ken Honda)

Znáte práci japonského podnikatele a autora mnoha publikací Kena Hondy? Kenovi se říká Zen millionaire nebo Happy panda. Základem jeho učení je sdělení, že pro život v hojnosti, a vůbec kvalitního života, není důležité Money IQ (analytický způsob přístupu k penězům),...

číst více

Magický skok v byznysu – video

Online program pro podnikatelky ve službách jsem napsala o vánočních svátcích 2019. Prvním kolem prošlo 108 podnikatelek, druhým již 245. Reference ze zimy 2020 jsou fantastické. Druhé kolo 2020-léto ještě běží, takže na reference napjatě čekám. Zatím vám můžu...

číst více
Kvíz jako magnet na kontakty

Kvíz jako magnet na kontakty

Asi jste si všimly, že jsem začala používat kvíz jako magnet na kontakty. Není to úplně obvyklé, tak o tom napíšu pár řádků.   Musím říct, že mě to nadchlo!   Komu byl můj kvíz určen?   To je vcelku prosté. Podnikatelkám ve službách. Původně to vzniklo...

číst více
Návod na prodej digitálních produktů

Návod na prodej digitálních produktů

Chcete si vydělávat prodejem digitálních produktů? Chytrý! Určitě to doporučuji. Neznám snazší způsob, jak si vydělávat peníze.   Já sama jsem markeťačka, specializuji se na online marketing a podnikání žen. Moje příjmy jsou více než slušné. Skládají se...

číst více
Proč by měly virtuální asistentky specializovat své služby?

Proč by měly virtuální asistentky specializovat své služby?

Nějak mě posedlo téma virtuální asistence a nechce se pustit, takže jedeme dál. Samozřejmě si z toho můžete převzít něco praktického i do jiných oborů. Co na VA jako markeťačka nechápu je „umíme a děláme všechno a je toho tolik, že není možné to vše vypsat“. Ve všech...

číst více
Cesta klienta k objednávce služeb

Cesta klienta k objednávce služeb

Tedy jak konkrétně probíhá ten proces vedoucí k objednávce služby. Intenzivně tady řešíme virtuální asistentky, některé z vás již VA zaměstnávají, některé o tom uvažujete do budoucna, jiné jste VA (nebo o tom uvažujete). Beru to z pohledu kupujícího, tedy úspěšné...

číst více
Podnikatelská typologie: PRINCEZNY

Podnikatelská typologie: PRINCEZNY

Princezny to mají v byznysu jednoduché. Čímž nechci tvrdit, že i v životě. Obvykle se jedná o manželky podnikatelů, kterým nestačí k životu zlatá klec, chtějí víc. Ale na běžné chození do práce to jaksi taky úplně není. Princezny jsou krásné bytosti. Spousta dobrého...

číst více
Podnikatelská typologie: ČARODĚJKY

Podnikatelská typologie: ČARODĚJKY

Čarodějky byznys umí. Mají to celý pěkně srovnaný, dělají v dobře placeném oboru, administrativní záležitosti jim nedělají problémy. Když náhodou něco neví, tak si to lehce zjistí. Nebo za to někomu zaplatí. No big deal. Čarodějky do podnikání vstoupily na základě...

číst více
Podnikatelská typologie: KOUZELNÉ BABIČKY

Podnikatelská typologie: KOUZELNÉ BABIČKY

Kouzelné babičky přišly na Zemi pomáhat. Jsou to léčitelky a učitelky. Jejich základní motivací pro začátek podnikání není „vydělat více peněz“, ale „pomáhat více a účinněji, než mohly v zaměstnání“. Veškeré administrativní a praktické záležitosti je sice vyčerpávají,...

číst více
Podnikatelská typologie: UPÍŘI (aka PIJAVICE)

Podnikatelská typologie: UPÍŘI (aka PIJAVICE)

Předpokládám, že k tomuto typu se nikdo nadšeně hlásit nebude, ale možná jich několik rozeznáte mezi svou klientelou. Upozorňuji, že Upírem nejste, pokud se vám sem tam povede některý z níže uvedených kroků. Upíři se takto chovají dlouhodobě, cíleně a systematicky....

číst více
Podnikatelská typologie: BEZEJMENNÍ

Podnikatelská typologie: BEZEJMENNÍ

Tento typ je nejsmutnější a jeho zástupci se nenacházejí mezi mou klientelou. Dokonce se mi ani nepodařilo najít pro ně vhodný název z fantasy či pohádkového světa. O nich totiž žádné příběhy nevznikají. Typickou představitelku tohoto světa potkáte ve fyzické realitě....

číst více

Podnikáte ve službách? Už dlouho?

 

 

A víte, nebo alespoň tušíte, že úspěšné podnikání není jenom o kvalitě služby, marketingu a dřině, že jo?

Co je tedy za tím? Smysl života, schopnost manifestovat chtěné, porozumění sama sobě i lidem.

Já tomu říkám magie. Smíchejte s vašimi zkušenosti a kvalitním marketingem.

Ukázku magicko-marketingového mixu naleznete v 7denním online programu.