Snesitelná lehkost byznysu

Snesitelná lehkost byznysu

Všimla jsem si, že většina rozhovorů s úspěšnými podnikateli je z valné části o tom, jaká to byla dřina, kolik hodin denně pracovali, kolik let jim trvalo, než se dostali z dluhů, kdo všechno je podrazil. Jenže když se na to podíváte zblízka, vidíte, že si k podnikání...

číst více
Prověřená cesta k úspěšnému byznysu

Prověřená cesta k úspěšnému byznysu

Několika z vás se podařilo opravdu chytře využít všech možností, které vám nabízím. A tyto ženy mají fantastické výsledky, podařilo se jim během pár týdnů udělat neskutečný posun v podnikání. Jedna šla z pozice „žena na mateřské s více než nejistou budoucností“ do...

číst více
Jsem čarodějka, jsem vidante

Jsem čarodějka, jsem vidante

Svět se mění, byznys se mění, marketing se mění. Troufnu si tvrdit, že se v posledních letech změnila realita. Obzvláště v posledních několika měsících je tato změna velmi výrazná a intenzivní.   Proč si to myslím? Každý týden mám tři konzultace s podnikatelkami...

číst více
Profesionálky profesionálkám

Profesionálky profesionálkám

Krásný den, po delší pauze, rozhodně více, než by bylo na markeťačku vhodné, vás opět srdečně zdravím. Jaký máte pocit z roku 2020? Já věřím, že bude mega magický. A přinese samé dobré věci. Jsem si tím naprosto jistá, většina z nich se začala klubat už koncem roku...

číst více
Mrtví brouci nejsou mrtví!

Mrtví brouci nejsou mrtví!

Pokud se byť jen okrajově zajímáte o marketing na Facebooku a fungování algoritmu, zřejmě vás neminulo doporučení, abyste pravidelně z FB skupin mazala "mrtvé brouky". Mrtvým broukem se myslí člověk, který je členem skupiny, ale nijak se aktivně neprojevuje....

číst více
Ultimátní návod na zvládnutí rodiny a podnikání

Ultimátní návod na zvládnutí rodiny a podnikání

Po několika letech vlastního podnikání, konzultování podnikatelek ve službách (obvykle souběžně matek malých dětí) a vedení aktivní FB skupiny, kde se podobné téma pravidelně řeší, jsem sepsala několik zásadních bodů. Pokud je všechny splníte, je pravděpodobné, že vám...

číst více

Jak vybudovat skvělou FB skupinu

  Pokud je vaší cílovou skupinou generace středního věku, pravděpodobně se bude pohybovat na FB. Z toho plyne, že FB je ideální sociální sítí, kterou můžete používat pro svůj marketing.   1) FB osobní profil – každý na FB má osobní profil, bez něho nemáte...

číst více
Peníze jako energie

Peníze jako energie

Jaký máte vztah k pěnězům? Většina lidí říká, že neutrální. Peníze považují za nástroj, který se může použít k dobrý i špatným účelům. Že jim stačí vydělat na přežití. To je stejné, jako říkat, že stačí být tak zdravý, abych si mohla sama dojít na záchod....

číst více

Ultimátní návod na psaní článků do blogu

Kdykoli jsem klientkám řekla, že pokud chtějí dosáhnout výraznějších výsledků v marketingu, měly by psát a publikovat článek každý týden, přišla pro mne vcelku nečekaná reakce. Zbledly, zadržely dech, zamžikaly očima a začaly smlouvat, jestli by to...

číst více
Homeopatický marketing nefunguje

Homeopatický marketing nefunguje

Občas se mnou moji klienti zkoušejí smlouvat. "Ok, tak já se tomu marketingu budu věnovat, ale jenom trochu. Jeden článek měsíčně je až až, ne?". Přátelé, nenechte se vysmát. Takhle to fakticky nefunguje.Aby marketing fungoval (respektive cokoli fungovalo)...

číst více
Co vás ukrutně **** (čílí) na vašem podnikání?

Co vás ukrutně **** (čílí) na vašem podnikání?

Jsme v období ročních rekapitulací. Pozitivně ladění jedinci si sepisují seznamy ve stylu "čeho se mi podařilo dosáhnout v roce 2018". To je fajn a milé. Já to beru z druhého konce. Tohle je nejlepší dělat v noci, když rodina spí. Vezměte si papír a tužku, zapalte...

číst více
Špatně vybraná cílovka zničí váš byznys i vás

Špatně vybraná cílovka zničí váš byznys i vás

Cílovka znamená skupina lidí, kterým se pokoušíte prodat svůj produkt nebo službu. A teď - výběr cílovky je zásadní strategický úkon, který většina začínajících podnikatelek velmi hrubě odflákne. Většinou jejich uvažování vypadá takto: "Jsem už několik let na...

číst více