Podnikání, které opravdu vydělává: Co vám brání a co vám pomůže

autor: | 21. 4. 2018 | Money mindset

Možná jste na tom podobně jako já. Osobnostním složením naprosto nepoužitelná na pozici zaměstnance. Ale dny je dobré něčím naplnit, takže zbývají varianty: další a další VŠ (živí vás rodiče), žena v domácnosti (živí vás manžel), bezdomovec (živí vás ulice), podnikatelka (živíte se sama).

Varianta podnikatelka

Varianta vybrána, takže co dál? V čem podnikat? Vlastně se nabízejí dvě možnosti:

  • Půjdete do sebe – prozkoumáte své koníčky, dětství, sny, talenty. Možná navštívíte pár koučů, přečtete seberozvojové knížky, proberete to s kamarádkami. Doberete se toho, CO dělat. Jupíííí! Smysl života nalezen! Oběháte úřady, uděláte web a nabídnete svou práci světu. A… nic. Zapomněla jste na to nejdůležitější – své zákazníky. Kdo to je? Co chtějí? V jaké podobě? Jak jim to dodáte?
  • Vyjdete z reality – normálně žijete. Přicházíte do styku s lidmi, kteří vám něco dodávají – dopravci, kuchaři, e-shopaři, prodavačky. Z něčeho jste nadšení, něco vás štve. Hodně. Protože víte, jak to dělat líp. Žere vás to. Nad sklenkou vína máváte rukama a remcáte. Dokonce založíte FB skupinu pro podobně naštvané.

Calm down

Místo šíření negativní energie se uklidněte. Sedněte si pod rozkvetlou třešeň a hluboce dýchejte. Prožijte si to. Protože se stal zázrak. Vesmír vám ukazuje, co máte dělat. V čem můžete zlepšit svět. A to všichni chceme, že? Lepší svět. Čisté životní prostředí, ochotné prodavačky, skvěle padnoucí oblečení, servírky, které se můžou přetrhnout.

Prakticky marketingově – co tento postup přinese

  • Produkt nebo služba už existuje – je po tom skutečná poptávka.
  • Máte osobní zkušenost s užíváním.
  • Jste cílová skupina – definice cílovky je klíčová, tady ji znáte.
  • Víte přesně, jak to zlepšit – předeženete konkurenci.
  • Už jste o tom mluvila a psala – znáte jazyk cílovky, ušetříte za copywriting.
  • Víte, kde se nespokojení schází – nemusíte hledat, kde vaše cílovka je.
  • Jasně víte, co je štve a co chtějí jinak – dejte jim to.

Přínos

  • Budete mít prosperující byznys.
  • Jedna remcající nespokojená ženská přemění frustraci na energii.
  • Další nespokojení zákazníci budou nadšení – víc pozitivní energie pro všechny.

Co by se změnilo, kdybyste dnes vzala své největší remcání – a zkusila z něj udělat zisk?

JanaS.

JanaS.

Jsem online markeťačka, byznys mentorka a zakladatelka skupin pro podnikatelky ve službách FB (2018) a LI (2022).

Archiv