Možná jste na tom podobně jako já. Osobnostním složením naprosto nepoužitelná na pozici zaměstnance. Ale dny je dobré něčím naplnit, takže zbývají varianty: další a další VŠ (živí vás rodiče), žena v domácnosti (živí vás manžel), bezdomovec (živí vás ulice), podnikatelka (živíte se sama).
Varianta podnikatelka
Varianta vybrána, takže co dál? V čem podnikat? Vlastně se nabízejí dvě možnosti:
- Půjdete do sebe – prozkoumáte své koníčky, dětství, sny, talenty. Možná navštívíte pár koučů, přečtete seberozvojové knížky, proberete to s kamarádkami. Doberete se toho, CO dělat. Jupíííí! Smysl života nalezen! Oběháte úřady, uděláte web a nabídnete svou práci světu. A… nic. Zapomněla jste na to nejdůležitější – své zákazníky. Kdo to je? Co chtějí? V jaké podobě? Jak jim to dodáte?
- Vyjdete z reality – normálně žijete. Přicházíte do styku s lidmi, kteří vám něco dodávají – dopravci, kuchaři, e-shopaři, prodavačky. Z něčeho jste nadšení, něco vás štve. Hodně. Protože víte, jak to dělat líp. Žere vás to. Nad sklenkou vína máváte rukama a remcáte. Dokonce založíte FB skupinu pro podobně naštvané.
Calm down
Místo šíření negativní energie se uklidněte. Sedněte si pod rozkvetlou třešeň a hluboce dýchejte. Prožijte si to. Protože se stal zázrak. Vesmír vám ukazuje, co máte dělat. V čem můžete zlepšit svět. A to všichni chceme, že? Lepší svět. Čisté životní prostředí, ochotné prodavačky, skvěle padnoucí oblečení, servírky, které se můžou přetrhnout.
Prakticky marketingově – co tento postup přinese
- Produkt nebo služba už existuje – je po tom skutečná poptávka.
- Máte osobní zkušenost s užíváním.
- Jste cílová skupina – definice cílovky je klíčová, tady ji znáte.
- Víte přesně, jak to zlepšit – předeženete konkurenci.
- Už jste o tom mluvila a psala – znáte jazyk cílovky, ušetříte za copywriting.
- Víte, kde se nespokojení schází – nemusíte hledat, kde vaše cílovka je.
- Jasně víte, co je štve a co chtějí jinak – dejte jim to.
Přínos
- Budete mít prosperující byznys.
- Jedna remcající nespokojená ženská přemění frustraci na energii.
- Další nespokojení zákazníci budou nadšení – víc pozitivní energie pro všechny.
Co by se změnilo, kdybyste dnes vzala své největší remcání – a zkusila z něj udělat zisk?


