Všechny články

Reference – jak je získat a marketingově využívat

Reference – jak je získat a marketingově využívat

Reference jsou takový marketingový poklad. Aby reference skutečně fungovala, potřebuje splňovat několik bodů: 1) Důvěryhodnost - důvěryhodná reference je s plným jménem, fotografií, v podnikatelských kruzích i s odkazem na web referující. Takže reference na...

číst více
Co dát na facebookový profil, aby působil důvěryhodně

Co dát na facebookový profil, aby působil důvěryhodně

  Do své FB byznys skupiny pouštím pouze profily, které z mého pohledu vypadají důvěryhodně. Cílem je chránit ženy a vůbec energii ve skupině, kterou již několik let buduji. Podle čeho to posuzuji? 1) Odpoví na vstupní otázky 2) Má lidské jméno 3) V profilovce svou...

číst více
05/21 Brandová fotografie pro rozvoj podnikání

05/21 Brandová fotografie pro rozvoj podnikání

    Zřejmě už jste ode mne nějaké texty četla a tak víte, že jsem zastáncem rychlých a efektivních řešení. A v marketingu se těch zkratek dá najít docela hodně.   Minulý týden jste si napsala profil vašeho ideálního klienta a podmínky, za kterých s ním...

číst více
04/21 Definování vašeho ideálního klienta

04/21 Definování vašeho ideálního klienta

Abyste mohla prodávat a dobře cílit svou propagaci, musíte vědět, KDO je vaším klientem. A ne, zdaleka to nejsou všichni. A určitě to nemusí být ti, kteří jsou vašimi klienty nyní. Teď společně uděláme to, čemu se odborně říká PERSONA. Persona je zástupná fiktivní...

číst více
03/21 Čeho se vlastně bojí podnikatelky?

03/21 Čeho se vlastně bojí podnikatelky?

Dalo by se říct, že úspěšnou firmu vám zajistí kvalitní produkt a kvalitní marketing. Kvalitní produkt je jasný, všechny se snažíme dělat svou práci co nejlépe a klientům doručit nejvyšší možnou hodnotu. O nutnosti marketingu v dnešní době snad už nikdo...

číst více
02/21 Stanovení cílů

02/21 Stanovení cílů

Cože? Že podnikáte a rozhodně splnění snů v nedohlednu? Že se dřete a furt nic. Chápu. Většina podnikatelek je na tom podobně. Já se z toho aktivně hrabala několik let. Smůla. Prostě toho proti sobě máme opravdu hodně. Společnost není nastavená na podnikající ženy...

číst více
01/21 Jak funguje manifestace

01/21 Jak funguje manifestace

Gratuluji! K čemu? Že ještě žádná transformace neproběhla? Nic se nezměnilo? Tak to není pravda. Tím, že jste se rozhodla k akci, a ještě ke všemu sama do sebe investovala, jste udělala velký krok. ZÁVAZEK. Vůči sobě. Že to se změnou svého podnikání myslíte opravdu...

číst více
#0013 Ze 100 000 měsíčně na dvojnásobek

#0013 Ze 100 000 měsíčně na dvojnásobek

Co důležitého vám k tomu můžu říct? 1) JE TO MOŽNÉ – zvládla jsem to já, zvládnete to také. Plus ve skupině jsou i ženy, které zvládly více než mega za měsíc. Některé nárazově, u jiných je to již norma.2) JE TO SNADNÉ – rozhodně netvrdím, že je snadné dostat se z nuly...

číst více

#0002 Jak ve skutečnosti probíhá prodej

Většina začínajících podnikatelů si představuje, že prodej probíhá takto: klient má problém -> jde to googlit -> najde řešení (mě) -> objedná si.Ve skutečnosti to probíhá takto: klient má problém-> ignoruje to -> problém se připomíná ->...

číst více
Marketingová strategie pro podnikatelky ve službách

Marketingová strategie pro podnikatelky ve službách

Množí se mi tady dotazy, jestli tedy zrovna vy musíte mít magnet na kontakty, mailing, komunitu, databázi. Pokusím se to rozlousknout. Ale dopředu upozorňuji, že1) nikdo rozumný vám na tohle neodpoví na základě pár řádků vašeho textu, ani když mrkne na...

číst více
Jak se prosadit ve velké podnikatelské FB skupině

Jak se prosadit ve velké podnikatelské FB skupině

Nedávno jsem vedla poměrně obsáhnou konverzaci s klientkou o tom, že si v mé FB skupině pro podnikatelky připadá utisknutá zaběhnutými profesionálkami z jejího oboru, nepodporovaná, nevítaná. Ví, že umí svou práci a ve skupině má svou cílovku, ale neumí se k ní...

číst více
PŘEDPRODEJ – prodejní strategie roku 2022

PŘEDPRODEJ – prodejní strategie roku 2022

Přemýšlela jsem, jak jako markeťačka a online podnikatelka pojmu tyto dva problémy   1) inflace => nutnost zvednout cenu 2) moje cílovka se už nechce přetěžovat množstvím online kurzů   A výsledkem mých úvah je:   PŘEDPRODEJ   Vyřeším tím:   1) Zvednutí ceny 2)...

číst více