Co dát na facebookový profil, aby působil důvěryhodně

autor: | 27. 2. 2024 | Online marketing

 

Do své FB byznys skupiny pouštím pouze profily, které z mého pohledu vypadají důvěryhodně. Cílem je chránit ženy a vůbec energii ve skupině, kterou již několik let buduji.

Podle čeho to posuzuji?

1) Odpoví na vstupní otázky
2) Má lidské jméno
3) V profilovce svou lidskou fotku (takže žádné kočičky, postavičky, vnoučata, kytičky)
4) Má na FB nějaké přátele
5) Má na FB nějakou historii v obsahu
6) Má něco v baneru

7) Má vyplněné informace

A ještě bonusové info, pokud podnikáte, tak by to mělo vypadat takto

1) Vaše fotka by měla být udělaná profesionálem – tato je velmi zásadní investice do podnikání, která se rozhodně vrátí
2) Své FB kontakty si vybíráte řízeně tak, aby podporovaly vaše podnikání
3) Váš feed ukazuje na váš byznys, ideální je kombinace osobních a pracovních věcí
4) V baneru je info o vašem byznysu – to je to první, co vidí návštěvník vašeho profilu
5) Už z Úvodních informací se dá prokliknout na váš web
JanaS.

JanaS.

Jsem online markeťačka, byznys mentorka a zakladatelka skupin pro podnikatelky ve službách FB (2018) a LI (2022).

Archiv