Marketing – ideální reference

autor: | 26. 6. 2017 | Online marketing

  • Dlouhá asi 2 řádky
  • Podepsaná celým jménem + např. zaměstnání nebo místo bydliště
  • Ideálně s fotkou referujícího
  • Na stránky je dobré umístit asi 5 referencí, které ale budou zastupovat co nejširší profil klientů (např. sportovec, důchodkyně po operaci kloubu, servaná matka na mateřské, starší montážní dělník, matka miminka) nebo pokud poskytujete rozdílné služby, tak uživatelů různých služeb (např. konzultace, webdesign, marketing, správa webu)
  • Tyto reference je dobré průběžně obnovovat a na stránkách nechávat ty nejaktuálnější
  • Pokud chcete přestat poskytovat nějakou službu, ze stránek odstraňte na ni odkazující reference
  • Máte-li referencí více, je možné z nich sestavit samostatnou stránku „Více referencí“, ale těch 5 stačí
  • Jestli budete mít na stránkách podrobnější popis jednotlivých služeb, je dobré tyto reference umístit k popisu té konkrétní služby
  • Reference také publikujte na FB profilu (toto není chlubení se, ale nejúčinnější marketingový krok)
  • nejúčinnější je video reference
JanaS.

JanaS.

Jsem online markeťačka, byznys mentorka a zakladatelka skupin pro podnikatelky ve službách FB (2018) a LI (2022).

Archiv