Návod na prodej digitálních produktů

autor: | 9. 8. 2020 | Online marketing, Prodej digi produktů

Chcete si vydělávat prodejem digitálních produktů? Chytrý! Určitě to doporučuji. Neznám snazší způsob, jak si vydělávat peníze.

 

Já sama jsem markeťačka, specializuji se na online marketing a podnikání žen. Moje příjmy jsou více než slušné. Skládají se z marketingových konzultací, prodeje digitálních produktů a prodejů členství katalogu pro podnikatelky ve službách.

To mi umožňuje porovnat mou strategii (která vydělává) se strategiemi a postupy klientek, které se v tom více méně neúspěšně plácají. Až na výjimky. A sepsat pro vás tento seznam.

 

  • Zapomeňte na kecy o pasivním příjmu. Prodej digitálních produktů je normální podnikání, musíte pracovat, starat se o to, vzdělávat se, investovat. Kouzlo spočívá v tom, že na velmi slušné příjmy se můžete dostat s relativně malými náklady a hodně rychle.
  • Definujte si cílovku. Nebojte se být opravdu hodně specifičtí. Je lepší ovládnout jeden úzký segment trhu než se pokoušet prorazit mezi mohutnou konkurencí.
  • Vytvořte si silný osobní brand, který vás odliší od konkurence.
  • Zjistěte, jaké problémy řeší vaše cílovka, zaměřte se na ty nejvíce frekventované a kde se nejvíce chytáte za hlavu. Takové to: „Ježíši, jak je možný, že…“
  • Vybudujte komunitu. Jinak nebudete mít komu prodávat. Ano, magnet na kontakty. S komunitou komunikujte, jinak si vás nezapamatují a vy jim neprodáte. Ano, maily, FB skupina, články, pravidelná videa… něco z toho, ne všechno.
  • Vytvořte placený malý digitální produkt. Nic náročného. Vycházejte z nejvíce frekventovaných problémů.
  • Začněte prodávat své komunitě. Obvyklý konverzní poměr je 2-5 procent. Z toho si spočítejte, jak velkou komunitu potřebujete získat.
  • Až prodáte minimálně 50 produktů, začněte řešit automatizaci prodeje. Do té doby tím jenom ztrácíte čas.
  • Když už úspěšně prodáváte svůj malý a nenáročný digitální produkt, zamyslete se nad celkovou strategií. V této fázi je čas na konzultaci se mnou.
  • Opravte chyby.
  • Vytvořte svůj větší digitální produkt.
  • Celou dobu poznávejte svou cílovku, komunikujte s ní. Produkty tvořte na základě jejích skutečných potřeb, ne na základě vašich domněnek. Nejhorší variantou je „napíšu všechno, co o tom vím a oni si ty informace budou nadšeně kupovat“.

 

A na závěr si dovolím myšlenku, která by se měla tesat do kamene. Originálního autora neznám, já jím nejsem.

Prodávejte řešení, ne informace.

JanaS.

JanaS.

Jsem online markeťačka, byznys mentorka a zakladatelka LI skupiny pro podnikatelky ve službách (2018-2022 byla komunika na FB).

Archiv