Přemýšlela jsem, jak jako markeťačka a online podnikatelka pojmu tyto dva problémy
1) inflace => nutnost zvednout cenu
2) moje cílovka se už nechce přetěžovat množstvím online kurzů
A výsledkem mých úvah je:
PŘEDPRODEJ
Vyřeším tím:
1) Zvednutí ceny
2) Klientela si svůj cenný čas s velkým časovým předstihem zarezervuje pro můj program a napíše si to do kalendáře (tudíž na konkurenční programy v té době už „nebude mít čas“)
3) jako bonus získávám stabilní cash flow (juch!!!)
4) jako bonus č. 2 mám jako podnikatelka ráda, když mi soustavně chodí objednávky (vždycky mi to zvedne náladu)
Jaké problémy toto řešení přinese?
1) Musela jsem technicky vyřešit změnu labelu ze Sleva na Předprodej (použila jsem plugin zdarma https://wordpress.org/…/aco-product-labels-for…/)
2) Budu mít dvojnásobek intenzivních prodejních období (což mi prakticky nijak nevadí, protože letos prodávám výrazně méně programů, než loni)
A do kdy si tedy můžete mé programy koupit v Předprodeji?
Magický skok – 30. června 2022 (tam jsem chtěla zvedat cenu i bez inflace, skvělé reference, skvělé výsledky)
Minimalistický byznys – 31. srpna 2022
21denní program pro začínající podnikatelky – 30. září 2022