fbpx

Blog o podnikání žen a marketingu

Podnikatelská depka a jak z toho ven 1. část

V minulém týdnu jsem během tří dní řešila pět svých klientek, které měly "podnikatelskou depku". Obvykle pomáhám spíše s marketingem, takže tyto telefonáty opravdu byly mimořádné. Tuto depku u nich spustila kupodivu dovolená a fakt, že po pár letech (někdy...

číst více

3 největší chyby na webových stránkách

Když tedy pominu fakt, že některé podnikatelky webovou prezentaci v dnešní době vůbec NEMAJÍ.   1) Stránky neprodávají   Můžete mít nádherný vymazlený web s profi fotkama, aktivním blogem, ale - pokud jste podnikatelka, musíte prodávat. Je jedno, jestli...

číst více

Proč se zdržovat marketingem

"Vzpomínám si... vlastně jsme na vejšce marketing dělali... ale o čem to bylo...". Tak lehkou variantu podobné větičky na konzultacích slýchávám poměrně často. Bohužel se na školách marketing učí jako vcelku nesourodá hromada teorií a tak nějak děckám...

číst více

MailChimp – úprava a překlad patičky

Patička v MailChimp - patička musí mít patřičné náležitosti. Pokud vám některá z funkcí bude chybět, MailChimp k vašim newsletterům automaticky přidá svou defaultní patičku v angličtině. Což nechceme.   Jak taková defaultní patička vypadá?   Copyright ©...

číst více

VIP klient – pravé požehnání

VIP služba nebo klient je pro malý byznys pravé požehnání. Co je na něm tak skvělého, kde ho najít a jak s ním pracovat? Jako příklad využiji fyzioterapeutickou praxi, ale samozřejmě můžete lehce modifikovat na jinou službu.   Stejně jako u všech ostatních...

číst více

Webdesign – úpravy obrázků zdarma

Divi - velikosti obrázků https://www.elegantthemes.com/blog/divi-resources/the-ultimate-guide-to-using-images-within-divi Jak změnit velikost více obrázků najednou https://imageresize.org/bulk-resize online, zdarma, 20 obrázků najednou Jak oříznout obrázky...

číst více

Proč podnikatelka nutně potřebuje uklízečku

A to i v případě, že si zatím vydělává stejně jako ona. Je to o způsobu myšlení. Úspěch v podnikání závisí právě na tom. Na způsobu myšlení.   Uklízečka je nejlevnější způsob výpomoci, který můžete najít. Uklízečku nemusíte složitě zaučovat. Pokud vám...

číst více

Muž mě nepodporuje v podnikání

Cha – tak toto je výživné. Všimla jsem si, že ženy řeší dvě různé situace. Manžel od počátku brojí proti variantě, že by žena podnikala. Buď si to vůbec neumí představit, nebo má strach, že se celá rodina dostane do dluhů. Manžel od počátku ženu podporuje,...

číst více

Dopad nízké sebehodnoty na příjem

Při své práci s klientkami (u mužů to tak nebylo) jsem opakovaně prožívala tento scénář Přišla poptávka na zřízení nebo úpravu webu, protože dotyčná nerozumí technickým věcem. Velmi rychle se ukázalo, že nemá zvládnutý marketing a vůbec prezentaci své práce. A ještě...

číst více

Podnikání – aby to fakt vydělávalo 😉

Možná jste na tom podobně jako já. Osobnostním složením naprosto nepoužitelná na pozici zaměstnance. Ale dny je dobré něčím naplnit, takže zbývají varianty: další a další VŠ (živí vás rodiče), žena v domácnosti (živí vás manžel), bezdomovec (živí vás...

číst více

Chvála stručnosti

Kdykoli se snažíte o jakýkoli digitální počin, buďte struční. Opravdu. Je to pro dobro vaše i všech zúčastněných. Obalení jedné chytré myšlenky 30 stránkami balastu je zlozvyk, který jste si vypěstovali během studia. Zbavte se toho.   E-maily   Držte se...

číst více

Byznys v roce 2018

Proč vlastně podnikáte? Zní to jako hloupá otázka, ale je pravděpodobné, že jste během let v byznysu ztratily ze zřetele svou primární motivaci. Zkuste si ji připomenout. Co jste chtěly získat? Svobodu? Nezávislost? Pomáhat lidem? Prostor pro svobodné...

číst více

E-book jako zdroj pasivního příjmu

Moji klienti za mnou na první schůzky přicházejí s řadou očekávání. Některá jsou naprosto na místě, v řadě případů je ke své i jejich lítosti musím zklamat a konfrontovat s realitou. K té druhé skupině patří e-booky jako forma pasivního příjmu. Pasivní příjem je...

číst více

Zkuste myslet jako podnikatelky

Když žena podniká, většinou se představuje a také se tak vnímá: "Jsem masérka, jsem fyzioterapeutka, jsem webdesignérka, jsem účetní...". Takže to vypadá, že náplní jejich práce je masírovat, uzdravovat, dělat weby nebo vést účetnictví...   Chyba v Matrixu...

číst více

WordPress – ideální web pro malý byznys

Že každý byznys potřebuje web už v dnešní době nemusíme říkat. To ovšem staví kosmetičky, masérky, účetní, truhláře či kováře před vcelku zapeklitou otázku. Jak takový web udělat a kolik to bude stát?   Před časem jsem v článku Webnode, WordPress nebo...

číst více

Co sledujete, to roste

Nezbytnou součástí marketingu - a byznysu vůbec (vlastně skoro všeho) - by mělo být pravidelné vyhodnocení již udělaného. V ideálním případě byste na základě těchto výsledků měli dělat rozhodnutí o dalším vývoji vaší práce. Jenže jaká je realita?   "Máme...

číst více

Webnode, WordPress nebo programátor?

Chcete si zřídit web a nevíte, jakým způsobem to udělat? Možností je mnoho, pro ilustraci jsem vybrala ty nejprofláknutější. Takže - budu se opakovat - pro začátek si ujasněte PROČ web chcete, k čemu má sloužit (překvapivě tato otázka dost lidí zaskočí),...

číst více